עסקי ספורט

מופע היאבקות ענק בישראל ב-14.9: כמה יעלה לכם כרטיס?

אירוע ההיאבקות GLOBAL PRO WRESTLING SUMMIT ייערך ב-14.9.23, יום חמישי בהיכל הפיס ארנה - ירושלים ושורה של כוכבי על יגיעו לעיר הבירה. כוכבי ענק יגיעו במסגרת המופע בו הושקעו מיליון דולר, כמה יעלה כרטיס?
מערכת ice | 
מופע היאבקות בישראל (צילום יחצ)
גם אתם גדלתם על אגדות המופע של WWF ביד אליהו אי שם בתחילת שנות ה-90? בשורה גדולה לחובבי ההיאבקות בישראל, אירוע בידורי שלא היה כמותו בישראל בשם GLOBAL PRO WRESTLING SUMMIT ייערך ב-14.9.23, יום חמישי בהיכל הפיס ארנה - ירושלים ושורה של כוכבי על יגיעו לעיר הבירה.
ספורט ההיאבקות הבידורי הוא אחד ממותגי הספורט הפופולריים בעולם, עם מיליוני אוהדים ושיתופי פעולה מסחריים מכובדים וכעת גם בישראל ייהנו מכך. ביום רביעי ה-13.9 ינחתו בישראל כ 50 מתאבקים / מתאבקות ואנשי צוות בתקציב של מיליון דולר. בין המתאבקים שייקחו חלק באירוע הגדול: סטינג - האייקון - אחד הכוכבים הידועים בהיסטוריה של הענף שמתאבק כיום בארגון האמריקאי AEW, ריקישי, אגדת ההיאבקות ונצר למשפחת אנואי הידועה.
,
עוד יגיע לאירוע רוב ואן דאם - המתאבק היחיד בהיסטוריה שזכה באליפות העולם של הECW ,WWE וTNA, ויקינגו– הסנסציה ממקסיקו שמותיר את אוהדיו עם לסתות שמוטות עם מהלכיו בזירה, סלזיה ספארקס- המתאבקת העיראקית הראשונה בהיסטוריה של עולם ההיאבקות. גם שי בלנקו ועידן בולדר, צוות המתאבקים הפופולרי הישראליים מגיע ל-SUMMIT WRESTLING PRO GLOBAL, במטרה להוכיח את עצמו ולשם כך הם מציבים אתגר פתוח נגד כוכבי העולם.
עוד נמסר מהפקת האירוע כי מכירת כרטיסים לקהל הרחב תחל מהיום (שני) 3.7.23  בשעה 09:00, מחירי הכרטיסים: החל מ 195 שקל עד 895 ש"ח בהתאם למקום הישיבה. רק לאחרונה דווח כי גולדברג גם כן שואף לעשות את קרב הפרישה שלו, בישראל, האם זה יקרה ב-14.9?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה