עסקי ספורט

המאמן הפורטוגלי האגדי עובר לסעודיה: מונה למאמן אל-הילאל

אל הילאל, שכבר החתימה הקיץ את רובן נבש וקאלידו קוליבאלי, ועל פי הדיווחים גם קרובה מאוד להחתמתו של רוברטו פירמינו שעזב הקיץ את ליברפול, מינתה מאמן חדש-ישן, ז'ורז'ה ז'זוס הפורטוגלי הוותיק, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון לאחר שנפרד מפנרבחצ'ה עם זכייה בגביע הטורקי
תום נחום | 
כדורגל (צילום pixabay)
כחצי שנה לאחר שעבר לאל נאסר הסעודית בעסקת ענק ושוברת שיאים תמורת 500 מיליון אירו לשנתיים וחצי, כוכבים רבים הצטרפו הקיץ ל-CR7 בסעודיה, כאשר קארים בנזמה, אנגולו קאנטה, קאלידו קוליבאלי, אדוארד מנדי, רובן נבש ושמות רבים וגדולים שנמצאים ברשימות של המועדונים הסעודים, יש כמה שסירבו לכסף הסעודי הגדול וביניהם - ליאו מסי, לוקה מודריץ', רומלו לוקאקו, אנטואן גריזמן וכמו כן, גם מסימיליאנו אלגרי, מאמנה של יובנטוס. כעת, על פי הדיווחים, שני כוכבים חדשים עשויים לנחות בסעודיה תמורת סכומי עתק, כאשר גם מאמן חדש נוחת בסעודיה באופן רשמי.
אחרי שז'וזה מוריניו וכאמור, גם מסימיליאנו אלגרי, דחו הצעות לאמן את אל הילאל, המועדון הסעודי, שהחתים הקיץ את רובן נבש מוולבס וקאלידו קוליבאלי מצ'לסי, וכמו כן, גם על פי הדיווחים קרוב מאוד להחתמתו של רוברטו פירמינו, כעת לאל הילאל יש רשמית מאמן חדש - ז'ורז'ה ז'זוס, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון הסעודי בו כיהן כמאמן ראשי ב-2018/19, זאת לאחר שהפורטוגלי הוותיק, שאימן במהלך הקריירה שלו בין היתר גם את בנפיקה וספורטינג ליסבון הפורטוגליות, נפרד הקיץ מפנרבחצ'ה לאחר זכייה בגביע הטורקי.
בחזרה לגזרת השחקנים - בעוד אל נאסר של רונאלדו ממשיכה לבנות סגל נוצץ סביב הפנומן הפורטוגלי, אל איתיחאד התחזקה בקארים בנזמה ואנגולו קאנטה וגם אל הילאל מתכננת מהפכה בסגל עם רובן נבס וקאלידו קוליבאלי, אל אהלי בונה גם היא סגל כוכבים, כאשר לאחר שהחתימה על פי הדיווחים רשמית את שוערה הסנגלי של צ'לסי, אדוארד מנדי, שגם נחת כבר בסעודיה, הקבוצה הגישה לכוכבה האלג'יראי של מנצ'סטר סיטי, ריאד מחרז, חוזה בגובה 50 מיליון אירו לעונה למשך שנתיים וכמו כן, גם הגישה הצעה לחוזה לשלוש שנים לחלוצה של ליברפול, רוברטו פירמינו, שסיים חוזה באנפילד הקיץ. בעוד השכר שהוצע לפירמינו לא נחשף באופן רשמי, ההערכות הן שהסכום אותו ירוויח, אם אכן יחתום באל אהלי, ינוע בין 35 ל-45 מיליון אירו לעונה.
על פי הדיווחים, אלגרי קיבל הצעת ענק מצד אל הילאל, שהציעה לא פחות מ-20 מיליון אירו לעונה בחוזה לשנתיים, כאשר על אף סכומי הכסף הגבוהים, אלגרי סירב למעבר לסעודיה, כאשר אמר לבעלי אל הילאל כי הוא מרוכז בעבודתו ביובנטוס ומעוניין להישאר על הקווים של הביאנקונרי מטורינו.

באשר לגריזמן, על פי הדיווחים, חלוצה הצרפתי של אתלטיקו מדריד, אלוף העולם עם נבחרת צרפת במונדיאל 2018 וסגן אלוף העולם במונדיאל האחרון, קיבל על פי הדיווחים הצעה בגובה 30 מיליון אירו לעונה למשך שתי עונות מצד אל נאסר, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו, שחלמה על שיתוף הפעולה הנוצץ בין השניים והייתה מוכנה לשלם גם את סעיף השחרור של גריזמן לאתלטיקו בגובה של 25 מיליון אירו נוספים. עם זאת, עושה רושם שהצרפתי לא מעוניין לעזוב את אירופה ויתרה מכך, נחוש להמשיך באתלטיקו מדריד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה