מדדים ומחקרים

כריסטיאנו רונאלדו בהישג היסטורי: נכנס לספר השיאים של גינס

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לנפץ שיאים: כוכב נבחרת פורטוגל כבש שער ניצחון מול איסלנד ונכנס לספר השיאים של גינס אחרי שהפך לכדורגלן הראשון שמגיע ל-200 הופעות במדי נבחרתו
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום shutterstock)
כריסטיאנו רונאלדו אמנם נמצא בשלהי הקריירה שלו, אחרי שעבר לאחרונה לקבוצת אל הילאל בערב הסעודית כשהוא בן 38, מהלך עליו ספג לא מעט ביקורות, כאשר גם התקופה שלו בסעודיה היא לא מהמוצלחות שידע בקריירה.
למרות זאת, בנבחרת פורטוגל הדברים נראים אחרת לגמרי. אמש (שלישי) הכוכב רגם הישג פנטסטי אחרי שהפך לכדורגלן הראשון שמגיע ל-200 הופעות במדי נבחרתו, ואף זכה לכבוד ענק כשנכנס בזכות ההישג המרשים לספר השיאים של גינס.
במשחק עצמו, רונאלדו כבש בדקה ה-90 והשיג לנבחרתו ניצחון יקר במיוחד במוקדמות יורו 2024, 0:1 קטן-גדול על נבחרת איסלנד. נוסף על כך, רונאלדו כבש את שערו ה-123 בקריירה ובכך הפך לכובש הגדול ביותר בכל הזמנים בכדורגל נבחרות.
רונאלדו אמר אחרי המשחק: "זה היה יום מיוחד מאוד, גם לנצח משער מאוחר וגם במשחק ה-200 שלי, זה בלתי נשכח. אני רוצה להודות לכולם על הטקס שעשו לי. מאוד נהניתי והתרגשתי. אה, והייתה גם את הכניסה לספר השיאים של גינס, זה מדהים. הוכחתי לכולם שעוד לא פרשתי. זה היה משחק קשה מאוד, איסלנד משחקת בצורה קשוחה והגנתית. אבל כמו שהמאמן אמר - צריך לנצח גם במשחקים כאלה. היה קרב היום, ברכות לכל השחקנים. נלחמנו מההתחלה ועד הסוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה