עסקי ספורט

היסטוריה: נבחרת ישראל בחצי גמר אליפות אירופה - ובאולימפיאדה

היסטוריה בגיאורגיה: נבחרת הכדורגל של ישראל העפילה לחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות, לאחר שגברה על גיאורגיה המארחת בדו קרב פנדלים בתום משחק דרמטי. הבונוס: ככל הנראה גם העפלה לאולימפיאדה
מערכת ice |  1
נבחרת ישראל (צילום טוויטר FOX SOCCER)
הישג מדהים לנבחרת הכדורגל הצעירה של ישראל: חניכיו של גיא לוזון העפילו הערב (שבת) לחצי גמר אליפות אירופה עד גיל 21. אל הניצחון מתווסף בונוס בדמות העפלה כמעט בטוחה גם לאולימפיאדה בצרפת.
אחרי ההישג המטורף של נבחרת הנוער עד גיל 20 שזכתה במקום השלישי במונדיאליטו, החלום של הכדורגל הישראלי נמשך עם הישג מדהים לא פחות של הנבחרת עד גיל 23 (האליפות נקראת עד גיל 21 מאחר וזה היה גילם במוקדמות).

הנבחרת של גיא לוזון גברה הערב במשחק דרמטי בדו קרב פנדלים 4:3 על גיאורגיה המארחת, לאחר שהמשחק הסתיים ב-0:0 בתום 120 דקות.
ביום רביעי בשעה 19:00 תתמודד הנבחרת בחצי הגמר מול המנצחת בין אנגליה ופורטוגל. אם תהיה זו אנגליה הפייבוריטית, זו תהיה הפעם השניה שנפגוש את האנגלים החזקים שגברו על ישראל 2:0 בבית המוקדם.
 
אל ההישג ההיסטורי של העפלה לחצי הגמר מצטרף בונוס חשוב נוסף: במידה ואנגליה או צרפת יעפילו אף הן לחצי הגמר, תקבל נבחרת ישראל כרטיס אוטומטי לאולימפיאדה בצרפת, לראשונה מאז מונטריאול 1976.
 
נשיא המדינה יצחק הרצוג צייץ הערב לאחר הניצחון: "גאווה! נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל באולימפיאדה. כל הכבוד על ההישג המדהים! בזכות הנחישות וכוח הרצון הבאתם ניצחון מדהים. בהצלחה בחצי גמר היורו - אנחנו מאחוריכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בהצלחה רבה ביתר-ירושלים
    צדק 07/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חובה להוריד לביתר את העונש - מועדון חשוב מאד לכדורגל בישראל בסך-הכל האוהדים חיכו 45 דקות עד שהתיאשו וירדו למגרש לשמוח ,
    סגור