עסקי ספורט

נקבע העונש החמור של בית"ר ירושלים על אירועי גמר הגביע

בעקבות התפרצות האוהדים למגרש בתום גמר גביע המדינה, פסק בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כי בית"ר ירושלים לא תוכל לשחק באירופה בעונה הבאה, למרות שזכתה. הקבוצה מתכוונת לערער
מערכת ice |  2
אוהדי ביתר ירושלים (צילום פלאש 90)
בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פסק עונש חמור לבית"ר ירושלים, בעקבות התפרצות אוהדיה למגרש בתום משחק גמר גביע המדינה: נשללה זכותה להשתתף בקונפרנס ליג האירופי בעונה הבאה. כן פסק בית הדין לבית"ר שלילת הגביע על תנאי לשנתיים, הפחתת 3 נקודות על תנאי ו-70 אלף שקל קנס.
כזכור לאחר שריקת הסיום למשחק גמר הגביע בו גברה בית"ר 3:0 על מכבי נתניה, וטרם החל טקס הענקת הגביע והמדליות לשתי הקבוצות במעמד נשיא המדינה, פרצו אלפי אוהדי בית"ר לכר הדשא. מאבטחי נשיא המדינה נאלצו למלט אותו מכר הדשא, ולאחר דקות ארוכות בהן מיאנו האוהדים לשוב ליציע, הוחלט לבטל את אירוע הנפת הגביע. רק למחרת קיבלה הקבוצה את גביע המדינה בטקס שנערך בבית הנשיא.

דייני ההתאחדות נימקו את החלטתם: "גם אם כמנהג בית הלל אפשרנו לנאשמת להוסיף ולהחזיק בתואר, לא היה בידינו למצוא טעמים ראויים לאפשר לה גם ליהנות מהפירות והזכויות הכלכליות הנילוות אליו בניגוד לתקנון".
בעלי בית"ר ירושלים, ברק אברמוב, הודיע כי יערער על העונש ואוהדי הקבוצה מתעתדים להפגין מול משרדי ההתאחדות.
במידה והעונש יישאר על כנו, עדיין לא ברור מי תקבל את הזכות להשתת, במפעל האירופי בעונה הבאה: האם זו תהיה מכבי נתניה, שכאמור נוצחה בגמר הגביע, או שמא תהיה זו הקבוצה שסיימה במקום הרביעי בליגה, והיא דווקא היריבה העירונית של בית"ר – הפועל ירושלים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העונש צריך להיות חמור אבל לא ספורטיבי
    גדעון 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספורט עושים על המגרש, לא בבית המשפט. העונש חייב להיות חמור, קנס כספי גבוה, הרבה רדיוס, הפחתת נקודות על תנאי. אבל לא ספורטיבי. כיצד דיין אחד יכול לבטל מאמץ והישג של סגל שחקנים שלם?
    סגור
  • 1.
    ירושלים (ל"ת)
    הפועל 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור