עסקי ספורט

בית"ר או מכבי? קבוצות הכדורגל האהובות ביותר על הפוליטיקאים

בית"ר ירושלים מככבת בקרב הפוליטיקאים מימין ובמיוחד אצל ראש הממשלה נתניהו, יו"ר האופוזיציה הולך עם מכבי תל אביב, ושר המשפטים יריב לוין מפתיע | עושים סדר במפה הפוליטית
שחר גרשון |  3
בני גנץ,בנימין נתניהו ויאיר לפיד (צילום shutterstock, פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
בימים שבהם נראה כי פוליטיקאים רבים מייצרים משברים פוליטיים על מנת לקרוץ למחנה שלהם, נראה כי הדבר היחיד שמצליח לאחד אותם זה כדורגל. כך לדוגמה באמצע לילה סוער שכלל הצבעה על תקציב המדינה, בן גביר העלה תמונה בה הוא ונתניהו נראים מחזיקים אצבעות לבית"ר ירושלים כאשר הם צפו במשחק במשכן הכנסת. יצאנו לבדוק איזה קבוצות אהודות במיוחד על ידי הפוליטיקאים.
 
במקום הראשון נמצאת בית"ר ירושלים, קבוצה שנראה שכל פוליטיקאי שמעוניין לקרוץ למחנה הימין אוהד. בין אוהדי הקבוצה ניתן למצוא שרים בכירים כמו השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר ואת השר דודי אמסלם. ראש הממשלה נתניהו גם חולק חיבה משותפת לקבוצה הירושלמית לצד ח"כ אביגדור ליברמן והנשיא לשעבר, רובי ריבלין ששימש בשלל תפקידים בהנהלת המועדון.

אצל סגנית הזוכה בליגת העל לעונת 2022/23, מכבי ת"א, גם ניתן למצוא כמה אוהדים שרופים מהפוליטיקה ביניהם: יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד, שר המדע אופיר אקוניס, שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן וראש המל"ל צחי הנגבי.
הפועל פתח תקווה, קבוצת האוהדים שהצליחה להגשים את החלום שלה ולעלות לליגת העל יכולה להתגאות ששר הביטחון לשעבר, ח"כ בני גנץ נמנה בין אוהדיה. גנץ אף תרם לקבוצה ונחשב "חבר עמותה".
את הניגוד הכי גדול ניתן למצוא בהפועל תל אביב, מצד אחד שר המשפטים מהליכוד יריב לוין ומהצד השני, חבר הכנסת לשעבר דב חנין ממפלגת חד"ש.הח"כ לשעבר גבי אשכנזי ממפלגת "המחנה הממלכתי" ישב במתח גם הוא בגמר גביע המדינה כאשר עודד את קבוצתו, מכבי נתניה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תיקון
    ג’ורג’יו 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכבי תל אביב לא סגנית לשנת 22/23.
    סגור
  • 2.
    גלעד ארדן אוהד ביתר (ל"ת)
    אור 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ניר רשף שונא מיזרחים
    סטראשנוב 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ההתאחדות לכדורגל בראשות שינו זוארץ הורסת קבוצות שהיו שנים על הפנים והצליחו להתרומם ולהצליח כמו ביתר-ירושלים
    סגור