עסקי ספורט

היסטוריה בכחול-לבן: נבחרת ישראל העפילה לשמינית גמר המונדיאליטו

נבחרת ישראל עשתה היסטוריה ועלתה לשמינית גמר המונדיאליטו עם מהפך מטורף, שסידר לחבורה של אופיר חיים ניצחון 1:2 על יפן בדקה ה-91
מערכת ice | 
שחקני נבחרת ישראל (צילום תימור אלמלח)
נבחרת ישראל עשתה הלילה (בין שבת לראשון) היסטוריה ענקית אחרי שהעפילה לשמינית גמר המונדיאליטו (אליפות העולם בכדורגל עד גיל 20) שמתקיים בארגנטינה, בפעם הראשונה למעשה שנבחרת ישראלית מעפילה לטורניר היוקרתי, אחרי ניצחון 2:1 גדול על יפן.
כמו שזה היה קשה - ככה זה גם היה מתוק. הישראלים נקלעו לפיגור עמוק בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ואם כל זה לא מספיק, רן בנימין, קשרה של הפועל תל אביב, שעלה כמחליף, הורחק 8 דקות מאוחר יותר, בדקה ה-68, והשאיר את ישראל בעשרה שחקנים למשך שאר המשחק.
אבל דווקא אז, חניכיו של אופיר חיים התעלו על עצמם, החלו בקאמבק מפואר, כאשר את הראשון כבש בר נאווי, בנגיחה מקרוב בדקה ה-77. אבל זו הייתה רק ההתחלה. עמוק בתוך תוספת הזמן, מהלך משולש ענק בין סתיו למקין, דור תורג'מן ועומר סניור, הסתיים בשער ענק של האחרון, קשרה של הפועל ת"א, שהביא את ישראל לשמינית הגמר.
כעת, הנבחרת הצעירה של אופיר חיים תנסה להמשיך בהיסטוריה המטורפת שעשתה כשתפגוש את נבחר אוזבקיסטן החזקה, מחזיקת גביע אסיה, לקרב ענק בשמינית הגמר על המקום ברבע גמר המונדיאליטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה