עסקי ספורט

מכבי חיפה זכתה באליפות: זה גובה המענק לשחקנים ולצוות

השבוע קבוצת הכדורגל מכבי חיפה זכתה באליפות בפעם השלישית ברציפות, והיום מתברר כי השחקנים שתרמו למאמץ יסיימו את העונה עם הרבה יותר מרק אושר בלב. נשיא המועדון יעקב שחר יתגמל את השחקנים ואנשי הצוות ב-100 אלף שקל כל אחד
מערכת ice | 
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
השבוע קבוצת הכדורגל מכבי חיפה זכתה באליפות בפעם השלישית ברציפות, והיום מתברר כי השחקנים שתרמו למאמץ יסיימו את העונה עם הרבה יותר מרק אושר בלב. על פי דיווח של ONE, נשיא המועדון יעקב שחר יתגמל את השחקנים ואנשי הצוות ב-100 אלף שקל כל אחד.
בין אלו שצפויים לקבל את המענק הם לא רק השחקנים וברק בכר, אלא גם חלק מעובדי המועדון שתורמים לפעילות הכללית והשוטפת של הקבוצה. מכבי חיפה זכתה בתואר הנכסף אחרי שניצחה את מכבי נתניה 5:1. במקביל התקיים משחק בין מכבי תל־אביב והפועל באר שבע, בו ניצחו הצהובים 3:0.
לאחר הזכייה נמסר מהמועדון: "הפכנו למועדון הגדול בישראל. אנחנו הקבוצה הראשונה להעפיל לרבע גמר מפעל אירופי, הראשונה שהעפילה לליגת אלופות, הראשונה שסיימה מקום שלישי בבתים, הראשונה שהעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות בעידן יצחק שום והראשונה שהעפילה שלוש פעמים לליגת אלופות בופן כללי וזכתה גם במקביל להעפלה לליגת האלופות גם באליפות המדינה".
עם זאת, זמן לא רב לפני שזכתה בתואר השחקנים של הקבוצה דווקא הסתבכו לאחר משחק מול הפועל באר שבע. בתום המשחק בין הקבוצות, בו ניצחה חיפה, התפרצה קטטה אלימה במיוחד שגררה ביקורת ציבורית רבה. שחקנים משתי הקבוצות קיבלו עונשי הרחקה עד תום הבירורים בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה