עסקי ספורט

ליאו מסי מצטרף לרונאלדו: יהפוך למשתכר הגבוה ביותר בהיסטוריה?

ליאו מסי עשוי לעבור לקבוצת אל הילאל הסעודית ולהתחרות בעונה הבאה עם כריסטיאנו רונאלדו. צפוי להפוך למשתכר הגבוה בהיסטוריה עם שכר של 600 מיליון אירו לעונה. אז מה בכל זאת המכשול היחידי להשלמת עסקת הענק?
מערכת ice |  1
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
השמועות סביב העזיבה של ליאו מסי את פאריס סן ז'רמן התחזקו בשבוע החולף, זאת לאחר שהפרעוש הגיע לפגישה סודית בערב הסעודית בלי שקיבל אישור מהקבוצה הצרפתית, הושהה לשבועיים, ולאחר מכן אף התנצל, אך נראה שזו בהחלט הייתה החותמת הסופית לתקופה של הפרעוש בעיר האורות.
מאז, השמועות סביב מעבר של מסי לקבוצת אל הילאל הסעודית, היריבה הישירה של אל נאסר, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו בסעודיה, והיו (שלישי) השמועות הללו רק התחזקו אחרי שב'דיילי מייל' הבריטי דווח כי המעבר של מסי לקבוצה הסעודית למעשה כבר נסגר.
על פי הדיווח, מסי צפוי לחתום על חוזה לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת, ולהפוך למשתכר הגבוה בתולדות הכדורגל העולמי עם שכר של לא פחות מ-600 מיליון אירו לעונה, כשעל פי השמועות רונאלדו מרוויח "רק" 200 מיליון דולר לעונה. נוסף על כך, בסוכנות הידיעות AFP טוענים כי גורם סעודי שמעורה בפרטי המו"מ בין הצדדים, סיפר כי כל הפרטים בין הצדדים כבר נסגרו, וכי הארגנטינאי בן ה-35 ישחק בוודאות בעונה הבאה בערב הסעודית ויחזור ליריבות הגדולה עם רונאלדו.
למרות זאת, בסוכנות הידיעות רויטרס דווח כי אכן מסי מתקרב משמעותית לאל הילאל הסעודית, אך המכשול היחידי שנותר הוא אשתו אנטולה, שלא מעוניינת להעביר את משפחתה לסעודיה ונכון לרגע זה חוסמת את המהלך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תם עידן התמימות
    Denisisraeli 05/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעידן שבו הכסף האידאל מקדים כל אנוש גדול ככל שהוא יהיה מאבד מסי את ראנלדו מהערך האנושי הכל כך חסר בדמות סשה אוברדוביץ בדמות מייקל ג'ורדן בדמות מארנונה פלה אוחנה וכדומה גדולים כמו פארצינסקו טוטי דל פיארו ועוד נאמני משחק ולא כסף ופרסום נוצץ ככל שיהיה בעידן שבו הנרטיב גדול מהשם טווח של 10 שנה מסי יהפוך להיסטוריה נשכחת הרחק בחול המדברי של הנפט הסעודי . אך פלה מארנונה מייקל ג'ורדן יזכרו לדיראון עולם כטוטליטאריים נאמנים לסמל לחולצה לעיר לאנשים למקום שממנו באו מקום שנישארו עד יומם האחרון
    סגור