עסקי ספורט

ברצלונה עוזבת את אצטדיון הפאר שלה: איפה תשחק בהמשך?

שיפוץ ענק מתוכנן לאצטדיון הביתי של ברצלונה: מספר הכיסאות יורחב, יבנה גג שיכסה את כל האצטדיון ועוד שינויים שטרם פורסמו. מועדון הפאר יחזור הביתה בשנת 2024
מערכת ice | 
אוהדי ברצלונה (צילום לינקדאין ברצלונה)
האצטדיון הביתי של קבוצת הפאר הקטאלונית - הקאמפ נואו, בדרך לעבור כמה וכמה שינויי ענק. האצטדיון יעבור שיפוץ שיארך 3 שנים. השיפוץ יתחיל בחודש יוני הקרוב ועתיד להסתיים בשנת 2026. הפרויקט השאפתני הזה יעלה מיליארד ו-450 מיליון יורו.
מועדון הפאר מעוניין בשיפוץ כבר זמן מה אך בוטל במשך השנים עקב הקשיים הכלכליים שאליו המועדון נכנס. בסופו של דבר, המועדון הגיע להסכם שיעזור לממן את שיפוץ הענק. בתקשורת הספרדית מפרסמים כי יתווסף גג לאצטדיון שיכסה את כלל הקאמפ נואו. תוספת נוספת היא הגדלת מספר הכיסאות ביציעים. השיפוץ ירחיב את המועדון מ-99,354 אלף כיסאות אל 105,000 מושבים. הרחבה זו תהפוך את הקאמפ נואו לאצטדיון הרביעי שעובר את רף 100,000 המושבים.
בזמן השיפוצים, המועדון יעבור לשחק במונטז'אויק שלו 49,000 מושבים. באצטדיון שיחקה בעבר היריבה הישירה של ברצלונה, אספניול וגם חלק מתחרויות אולימפיאדת 1992 שנערכה בברצלונה התקיימו שם. הקבוצה תחזור לשחק בשנת 2024 ללא גג. המשך השיפוץ והמשך בניית הגג ייערך במקביל אל משחקי הקבוצה במסגרות השונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה