עסקי ספורט

הכדורגל הישראלי נחשף: "יש הימורים לא חוקיים על הרבה כסף"

הרבה מאוד טענות נשמעות במהלך השנים האחרונות כלפי הכדורגל הישראלי בכל הנוגע להימורים, כאשר מדובר בעיקר על הליגות הנמוכות, בראשן ליגה א'. כעת, גורם בכיר מאוד בליגה הזו חושף: "הליגה פושעת, יש הימורים לא חוקיים על הרבה כסף"
מערכת ice | 
מעצרים של שחקנים בנבחרת כדורגל-אילוסטרציה (צילום shutterstock, vecteezy)
הרבה מאוד טענות נשמעות במהלך השנים האחרונות כלפי הכדורגל הישראלי בכל הנוגע להימורים, כאשר מדובר בעיקר על הליגות הנמוכות, בראשן ליגה א'. באתר ONE שוחחו היום (שישי) עם איש מרכזי מאוד אחראי על קבוצה בליגה א', שם הוא נותן הצצה לכל הימורים שמתבצעים לכאורה בליגה.
אותו גורם מספר: "הליגה פושעת, יש הימורים לא חוקיים על הרבה כסף. ברגע שהרבה כסף מתגלגל זה משפיע על הכל. מעורבים בכך מאמנים, סוכנים ופעילים. מאמנים דואגים להביא שחקנים שאין להם מושג ואז מתחלקים איתם. סוכנים מציעים שחקנים ויוצרים איתם קשר כי הם אחרי זה קשורים לכל התעשייה הזו".
עוד מציין אותו גורם כי "עושים שירקס, הרגשנו זאת גם על בשרנו. כאשר יש קבוצות במצוקה, באים אליך עם כל מיני רעיונות, אבל כאשר פנו אלינו העפנו אותם לכל הרוחות, לא רצינו לשמוע על כך".
על פי הערכות, ישנם אתרים בחו"ל, בעיקר במזרח הרחוק, שקשורים לתעשיית ההימורים הלא חוקיים בכדורגל הישראלי, כאשר הם פועלים על ידי סוכנים שונים שמופעלים בישראל שמגיעים למגרשי הכדורגל בליגות הנמוכות, כאשר הם נותנים לכאורה לשחקנים הוראות איך ומה לעשות, זאת בהתאם להימורים שיש על המשחק בזמן נתון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה