עסקי ספורט

דרמת ענק בבית"ר ירושלים: מדוע קפטן הקבוצה הושעה?

דרמה גדולה התרחשה בקבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים, זאת לאחר שקפטן הקבוצה ואחד הכוכבים הגדולים שלה, אופיר קריאף, התחצף כלפי מנהל הקבוצה ושחקן העבר, אלירן דנין, באימון הבוקר, והושעה מפעילות עד לוועדת המשמעת אליה יעמוד ביום חמישי
מערכת ice | 
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)
דרמה גדולה התרחשה הבוקר (שישי) בקבוצת הכדורגל של בית"ר ירושלים, זאת לאחר שקפטן הקבוצה ואחד הכוכבים הגדולים שלה, אופיר קריאף, התחצף כלפי מנהל הקבוצה ושחקן העבר, אלירן דנין, באימון הבוקר.
בעקבות עבירת המשמעת של קפטן בית"ר ירושלים, אופיר קריאף, הקבוצה השעתה אותו מכלל פעילות עד ליום חמישי הקרוב, אז הוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית, ובכל זאת עד אז הוא כמובן לא ייקח חלק באימונים. מה שמעניין מאוד יהיה לראות הוא איזה עונש יקבל אופיר קריאף, והאם הוא ייקח חלק במשחק הקרוב של הקבוצה מול בני סכנין באצטדיון המושבה שבפתח תקווה.
אופיר קריאף עצמו מסר אחרי האירוע החמור: "אני מתנצל בפני אלירן דנין על מה שאירע בסיום האימון. לא נהגתי כראוי כשחקן ותיק וכקפטן. אני מקבל את החלטת המועדון ואעמוד לוועדת משמעת".
גורם בקבוצת בית"ר ירושלים סיפר ל-ONE כי "בסוף האימון היו עצבים, קריאף דיבר לא יפה ונענש. לא משהו דרמטי, לא קללות, אבל משהו שלא נהוג משחקן ברמתו שמנהיג את חדר ההלבשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה