עסקי ספורט

כוכב גמר המונדיאל חושף את האמת על התנועה המגונה: "התערבות"

שוער נבחרת ארגנטינה שזכור כמי שהצמיד את גביע "כפפת הזהב" לחלציו לעיני כל העולם, מגלה: "זו היתה התערבות, החברים שלי לנבחרת אשמים"
מערכת ice | 
אמיליאנו מרטינז (צילום יוטיוב/ VESA Channel)
שוערה של אלופת העולם נבחרת ארגנטינה וכוכב גמר המונדיאל, אמיליאנו מרטינס, העניק ראיון ל-’TYC sports’ וסיפר על מה שקרה בגמר הדרמטי בקטאר.
מרטינס זכור בין היתר כמי שביצע תנועה מגונה ביזארית, רגע אחרי שקיבל את תואר "כפפת הזהב" לשוער המצטיין של הטורניר. מרטינס בחר לחגוג בדרך מקורית במיוחד כאשר הצמיד את הגביע לאזור חלציו ועשה פרצוף מעוות לכיוון המצלמות. כל זאת לעיני בכירי פיפ"א והממשל הקטארי, וכמובן שלעיני מאות מיליוני צופים ברחבי העולם.

בראיון נשאל מרטינס על האקט המוזר והשיב: "אני לא גאה בעניין הזה, אבל זו הייתה התערבות. בדיוק לפני הענקת כפפת הזהב החברים בנבחרת אמרו לי 'אין לך אומץ לעשות אותו דבר כמו בקופה אמריקה'. אז עניתי 'שדווקא יש לי אומץ'. הם אשמים, החברים שלי לנבחרת. הם שאלו אותי אם אני אעשה את זה גם בטקס של פיפ”א, אבל לא הסכמתי. זה היה אירוע רשמי עם חליפה. במגרש כדורגל כשיש אדרנלין אז הכל אפשרי. המטרה היחידה שלי הייתה לא לבכות".
על ההצלה הענקית בדקה ה-123 בגמר אמר מרטינס: "האמת? לא הבנתי את החשיבות שלה באותו הרגע כי זה היה כל כך מהר. יצאנו להתקפת מעבר וכמעט לאוטרו מרטינס כבש בצד השני. לא הערכתי באותו הרגע את ההצלה שלי, פשוט רציתי להקטין את זווית הראייה. אני רציתי שהכדור יפגע לי בפנים, לא היה לי אכפת איפה. עצמתי עיניים, הקשיתי את כל הגוף ורק התפללתי שיפגע בי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה