עסקי ספורט

ליאו מסי: "עוד אחזור לברצלונה, זה הבית שלי"

כוכב המונדיאל ופ.ס.ז' אומר בראיון לעיתון ארגנטינאי כי ישוב לגור בברצלונה, אך עדיין לא ברור אם גם ישחק שם לפני תום הקריירה. ולמרות שכבר הודיע בעבר שהמונדיאל בקטאר היה האחרון שלו, עכשיו הוא כבר לא שולל להמשיך גם ב-2026 
מערכת ice |  1
ליונל מסי במשחק נגד פולין (צילום FIFA)
יחזור לשחק בברצלונה? כוכבה של נבחרת ארגנטינה ופריס סן ז'רמן ליונל מסי, התראיין לעיתון מולדתו "אולה" ואמר כי יחזור לגור שם בתום הקריירה, אך עדיין לא ברור אם גם יחזור לשחק בקבוצה עימה הוא מזוהה יותר מכל.
מסי התראיין בביתו שבפריס ונשאל בין היתר אילו דברים הוא שמר מגמר המונדיאל. "יש לי הכל - הנעליים, החולצה, הגלימה שקיבלתי", השיב. "הכל נמצא במתחם האימונים של הנבחרת, מריטו (איש המשק) שמר לי את זה. במרץ אני הולך לקחת את כל זה לברצלונה, שם נמצאים כל הדברים שלי והזיכרונות. אחרי הקריירה נחזור לגור בברצלונה, זה הבית שלי".

מסי שיחגוג בקיץ את יום הולדתו ה-36, עדיין לא חתם בפריס לעונה הבאה, למרות שההערכות היו שיעשה זאת אחרי המונדיאל, כך שהפנטזיות לראותו שוב במדי ברצלונה קיימות, גם אם הסיכויים לא גבוהים בשל המצב הכלכלי של הקבוצה הספרדית.
מסי נשאר גם על הסיכוי שישחק בקופה אמריקה 2024 ובמונדיאל 2026 והשיב: "אני לא יודע, תמיד אמרתי שבגלל הגיל זה נראה קשה, אני אוהב לשחק כדורגל, אוהב את מה שאני עושה, וכל עוד אני מרגיש טוב, אמשיך לעשות את זה. אבל נראה שיש עוד הרבה זמן עד המונדיאל הבא. המאמן סקאלוני שומר לי את החולצה? אחזור על מה שאמרתי, זה נראה לי קשה, אבל נראה איך הקריירה שלי תתקדם. כרגע אני בדרך לגיל 36 ומה שאני אעשה בהמשך תלוי בהרבה דברים”.
 
על רגע הזכייה במונדיאל אמר מסי: "קשה לי להסביר במילים מה הרגשתי ברגע שנישקתי את הגביע, הרגש היה עצום. רציתי את זה כל כך, הייתי קרוב. הקרבתי הרבה והיו זמנים קשים, זה היה רגע יפהפה. הפנדל של מונטיאל? אומרים שדיברתי לסבתא שלי או לדייגו, פשוט ביקשתי שאלוהים יעזור לו להכניס את זה ולסיים עם הכול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתה חוזר ו לא חוזר (ל"ת)
    נהוראי 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור