עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו נחשף בפרידה כואבת: "אתה משוגע"

כריסטיאנו רונאלדו וסוכנו לאורך כל הקריירה, ז'ורז'ה מנדש, נפרדו לאחרונה אחרי מתיחות רבת שנים, בסיומה רונאלדו ביקש מהסוכן "תשיג לי חוזה בבאיירן מינכן או בצ'לסי, אחרת ניפרד". מנדש הגיב לו: "אתה משוגע", והשאר היסטוריה
מערכת ice |  2
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב (צילום אינסטגרם)
כריסטיאנו רונאלדו חווה את התקופה הקשה ביותר בקריירה שלו. החלוץ הפורטוגלי הודח עם נבחרתו בשלב רבע גמר המונדיאל אחרי הפסד מפתיע למרוקו וסיים את דרכו בטורנירי גביע העולם ללא אף תואר. בנוסף, אחרי הפרידה הכואבת ממנצ'סטר יונייטד, שהגיע בעקבות ראיון שערך בו תקף את המועדון, רונאלדו חתם בקבוצת אל נאסר הסעודית וישתכר ב-200 מיליון דולר בעונה, חוזה הכדורגל הגדול ביותר שנחתם אי פעם.
אתמול (שני) בתקשורת הספרדית פורסם כי מי שהלך עם רונאלדו יד ביד לאורך כל הקריירה שלו, סוכן השחקנים ז'ורז'ה מנדש, נאלץ להיפרד מהפורטוגלי לאחרונה, וכעת כל הסיבות לכך נחשפות. על פי הדיווחים, בין השניים חלה מערכת יחסים קשה מאוד במשך ארבע שנים, שהביאה אותם לניתוק מוחלט בחודשים האחרונים.
לטענת הידיעה ב"אל מונדו", מערכת היחסים ביניהם החלה להידרדר כאשר מנדש ייעץ לכריסטיאנו רונאלדו כבר בקיץ 2018 לא לעזוב את ריאל מדריד, עצה שלא התקבלה על ידי הכוכב שכידוע עבר ליובנטוס ובקיץ 2021 ביקש לעזוב וחזר למנצ'סטר יונייטד, ממנה נחתך לפני כחודשיים.
לחלון ההעברות הנוכחי הגיע כריסטיאנו רונאלדו כשחקן חופשי בעקבות שחרורו מיונייטד ובספרד משוכנעים שהסיבה לכך שכריסטיאנו רונאלדו החליף סוכן נעוצה בכך שמנדש לא הצליח למצוא לו קבוצה אירופית בכירה. על פי הפרסום, רונאלדו אמר למנדש "תשיג לי חוזה בבאיירן מינכן או בצ'לסי, אחרת ניפרד". מנדש הגיב לו: "אתה משוגע". למרות זאת, מנדש כן ניסה לטווח בין רונאלדו לאותם מועדונים, אך אלו סירבו לבקשתו והשאר היסטוריה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חכוחכו
    א 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא שחקן גדול צריך לחכותץךל
    סגור
  • 1.
    חכוחכו
    א 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא שחקן גדול צריך לחכות
    סגור