עסקי ספורט

ליאו מסי בדרך לעשות היסטוריה: בארגנטינה יוציאו שטרות עם דמותו?

ליאו מסי, שזכה השבוע עם ארגנטינה במונדיאל ורשם את ההישג הגדול ביותר בקריירה שלו, בדרך לעשות היסטוריה אחרי שהבנק המרכזי בארגנטינה מתכנן להוציא שטר עם דמותו של הגיבור הלאומי החדש
רעי שני |  1
השטרות של ליאו מסי (צילום אינסטגרם)
ליאו מסי חווה בתחילת השבוע את הרגע הגדול ביותר בקריירה שלו כאשר כבד שני שערים והוביל את ארגנטינה לניצחון בפנדלים על נבחרת צרפת, זאת אחרי 3:3 בתום 120 דקות, באחד ממשחקי הגמר הגדולים והדרמטיים שידענו בהיסטוריה, אם לא הגדול ביותר בהם.
אחרי ההישג המטורף ששיגע את ארגנטינה, דיווחים במדינה מעלים כי ליאו מסי בדרך לעשות היסטוריה להתנוסס על שטרות חדשים במדינה. על פי הדיווחים, הבנק המרכזי במדינה עשוי להוציא שטר חדש לכבוד הזכייה במונדיאל, כשעליו יתנוססו פניו של הגיבור הלאומי, ליאו מסי.
כזכור, היום (חמישי) דווח כי ליאו מסי בדרך לחתום בחוזה חדש עם פאריס סן ז'רמן. על פי הדיווחים שעלו, העסקה כאמור עדיין לא נחתמה באופן סופי, אבל נסגרה מול אביו של ליאו, חורחה מסי, שמשמש כסוכנו ואישר בעל פה את הארכת החוזה. בכך, הפרעוש אולי שם סוף לשמועות על חזרה אפשרית לברצלונה, או מעבר לליגת ה-MLS בארצות הברית לקבוצת אינטר מיאמי שנמצאת בבעלותו של כוכב העבר, דיוויד בקהאם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אפס בחוכמה
    יהודית 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם עם אוויטה פרון? נערת הליווי בברים?
    סגור