עסקי ספורט

דרמה ב-UFC: קונור מקרגור נתבע ב-600 מיליון דולר

לוחם ה-UFC ארטם לובוב תובע את קונור מקגרגור מעל חצי מיליארד דולר בשל עסקי הוויסקי של האירי
מערכת ice |  1
קונור מקגרגור (צילום טוויטר קונור מקגרגור)
קונור מקגרגור הוא אחד השמות הגדולים ביותר בעולם הלחימה. הוא בנה את המותג שלו באמצעות קריירת UFC מצליחה ועל ידי השתתפות בקרבות שכיכבו כותרות, כולל אחד נגד פלויד מייוות'ר. עם זאת, מקגרגור גם עבד קשה בפיתוח אימפריה עסקית, אימפריה שנשלטת על ידי הוויסקי האירי מספר 12 שלו.
בשנת 2021, חברת האם של חוסה קוארבו רכשה את מספר 12 עבור סכום של 600 מיליון דולר. מקגרגור קיבל באופן אישי 200 מיליון דולר מהמכירה. שני שותפיו קיבלו גם 200 מיליון דולר כל אחד.

שימו לב שלוחם ה-UFC ארטם לובוב אינו רשום למעלה כמייסד שותף. ארטם היה פעם אחד מחבריו הטובים ביותר של קונור. הוא חושב שהוא צריך להיות אחד מהמייסדים. עכשיו הוא תובע את קונור כדי לקבל את כל הסכום שנכנס מהעסקה המדוברת.
לובוב הגיש לאחרונה תביעה לבית המשפט העליון של אירלנד, בטענה שהוא אחד המייסדים של מספר 12 ולא קיבל את חלקו ההוגן בכספו. הוא מבקש 5% מהתמורה מהמכירה לחוסה קוארבו, שתסתכם ב-30 מיליון דולר.
"בראש שלי, חשבתי, איזה אדם טוב יותר מקונור מקגרגור כדי להחזיר את הוויסקי האירי לשיאו?" אמר לובוב בראיון ל-TalkSport. "הוא עשה את זה עם לחימה". כעת, למקגרגור יש בעיה משפטית נוספת הקשורה ללובוב. סביר להניח שהוא יזדקק לשפע של וויסקי במהלך החודשים הקרובים ככל שהדברים ייפתרו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיתונות של מתנס
    ירוני 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מבוגר אחראי שבודק קשר בין כותרת לתוכן...?
    סגור