עסקי ספורט

האם אחד מאצטדיוני הפאר מהמונדיאל בקטאר יגיע לסכנין?

גישושים ראשונים להעתקת אחד מאצטדיוני הענק שהוקמו בקטאר לצורך המונדיאל, אלינו לישראל לעיר סכנין. בעבר תרמה קטאר להקמת אצטדיון "דוחא" המקומי
מערכת ice |  1
מונדיאל 2022 בקטאר (צילום shutterstock)
אפשרות: אחד מהאיצטדיונים המפוארים והחדישים שהוקמו בקטאר לצורך המונדיאל, ישונע ויוקם מחדש כאן בישראל בעיר סכנין - וישמש את קבוצת ליגת העל בני סכנין.
כאשר נבחרה קטאר לארח את המונדיאל, לפני 12 שנים, לא היה בה ולא איצטדיון אחד ראוי. אך המדינה בעלת העושר המופלג השקיעה על פי ההערכות כ-220 מיליארד דולר באירוח אליפות העולם, חלק מגדול מהם בהקמת 8 איצטדיוני ענק מודרניים.
אלא שמיד בתום המונדיאל לא יהיה עוד צורך באיצטדיונים במדינה הקטנה, שלה ליגה מקומית חלשה, למעט חלקם לאירוח אליפות אסיה בכדורגל ב־2023. רוב האיצטדיונים שהוקמו תוכננו מראש כך שיפורקו או יצומצמו בשנה הבאה, ויועברו למדינות אחרות.

"ספורט 5" פרסם כי מגעים ראשונים החלו להתנהל לגבי העברת אחד האיצטדיונים אלינו כאם לסכנין שבגליל התחתון. קטאר ביחסים טובים עם העיר הערבית, ובעבר כבר תרמה להקמת איצטדיון הכדורגל הנוכחי בעיר, "דוחא".
יחד עם זאת, מדובר בגישושים ראשוניים, ובכדי להוציא את המהלך הענק הזה לפועל תצטרך העירייה למצוא שטח מתאים. גורם המעורה בפרטים סיפר לערוץ הספורט: "יש ניסיונות שכאלה, אך הדרך ארוכה. אם זה יקרה זו בשורה נהדרת לעיר סכנין ולספורט בישראל".
אם וכאשר ייצא המלך לפועל יהיה מדובר בצעד היסטורי, כאשר לראשונה יוקם איצטדיון הענק בסטנדרטים בינלאומיים בעיר ערבית, בדומה לאיצטדיונים החדישים בחיפה, נתניה, ירושלים, יפו ובאר שבע, המארחים גם משחקים של נבחרת ישראל. מי יודע, אולי יום יתארחו קיליאן אמבפה ונבחרת צרפת אצל נבחרת ישראל באיצטדיון 974, סכנין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יותר זול וכדאי להעביר את כל סכנין לקאטר.
    שי. 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להעביר את כל תושבי סכנין, בתיהם, רכושם, נשיהם וטפם לסכנין. יוסיף שקט והנאה למדינה. לקאטר יוסיף תושבים ואזרחים שהיא כל כך זקוקה להם.
    סגור