עסקי ספורט

קטאר דרשה מפיפ"א לאסור מכירת בירה בתחומי האצטדיונים

משפחת המלוכה הקטארית דרשה מפיפ"א לאסור על מכירה בירה בתחומי האצטדיונים, פיפ"א צפויה להענות לבקשת הקטארים ובכך להפסיד מיליוני דולרים מהפרת ההסכם עם מבשלת באדוויזר - הזכיינית הבלעדית של הבירה במונדיאל
מערכת ice | 
בירה באדוויזר (צילום טוויטר/ באדוויזר)
משפחת המלוכה הקטראית דורשת לאסור באופן מוחלט מכירת בירה במגרשים כך לפי פרסום עיתון הטיימס הבריטי. לפי שעה נראה שפיפ”א לא צפויה להתנגד לבקשת הקטארים. עוד דווח כי הדרישה הגיעה מהשיח' ג'אסים בן חמד בן ח'ליפה אל-ת'אני, אחיו של שליט קטאר.
יש לציין כי לפיפ"א יש הסכם זכיינות בלעדי עם מבשלת הבירה באדוויזר במסגרתו החברה תהיה המוכרת הבלעדית של המשקה בתחומי האצטדיון. לאחר התנגדות הקטארים, שם החוק אוסר על מכירת אלכוהול, הוסכם כי מוקדי המכירה יהיו בסמוך לכניסת האצטדיון.
כעת כאמור גם הדוכנים האלה ייאלצו להסגר או לכל הפחות להתרחק ממתחמי המשחקים ולנדוד אל "מקומות פחות גלויים". מתוך כך פיפ"א תפסיד מיליוני דולרים משינוי תנאי העסקה עם באדוויזר.
הדיווח האלה הגיעו שעות ספורות לאחר שהקטארים עמדו בלב שערוריה נוספת. העיתונאי האנגלי אמג’ד טאהא, טוען כי קטאר שיחדה במיליוני דולרים שמונה שחקנים מאקוודור במטרה שיפסידו למארחת במשחק הפתיחה שייערך ביום ראשון הקרוב.
הדיווחים האלה ככל הנראה לא מפתיעים איש, שכן סביב המונדיאל בקטאר עלו אין ספור שערוריות שחיתות ושוחד. החל מעצם הבחירה בקטאר למארחת הטורניר, דרך תנאי העסקה המחפירים לפועלים שמתו באלפים, זכויות להט"ב שנפגעות במדינה ועד לדיווח האחרון על קניית משחק הפתיחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה