עסקי ספורט

החרם מגיע גם לספורט: כוכב NBA וקבוצת פרמיירליג מתנערות מקניה

ג'יילן בראון, האולסטאר וכוכבה של הבוסטון סלטיקס, החליטה לעזוב את הסוכנות הספורט של ווסט. בורנמוט' האנגלית, הודיעה כי לא תנגן את שיריו של הראפר לפני המשחקים
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
בעונה שעברה, כוכבה של בוסוטון סלטיקס מה-NBA, ג'יילן בראון, החליט להתחבר עם קניה ווסט ולהצטרף לקבוצת Donda Sports שהוקמה לאחרונה. עם זאת, רק כמה חודשים לאחר מכן, בראון בחר לנתק את הקשרים עם הקבוצה ו-ווסט על רקע תגובת הנגד שקיבל ווסט בעקבות סערת ההערות האנטישמיות שלו.
ההחלטה בסופו של דבר לא מפתיעה, אבל נשמע שזו החלטה שבראון לא היה שמח לקבל. בראון והשם הגדול השני מעולם הספורט, כוכב הפוטבול אהרון דונלד, חיכו זמן מה לפני שהחליטו לעזוב את הארגון. לאחר העזיבה, בראון כעת מוטרד מאיך שהדברים התנהלו, וזה נשמע כאילו הוא מרגיש שהוא נאלץ בעל כורחו לנתק את הקשרים עם ווסט ודונדה ספורטס.
כך אמר בראון: "מה היה קורה אם הייתי נשאר? אני עובד קשה כדי להיות מסוגל לקבל את הפלטפורמה שיש לי ולהשתמש בה כדי להיות קול לחסרי קול. אז הייתי צריך לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות". בצד השני של האוקיינוס האטלנטי, קבוצת בורנמוט' מהפרמייר ליג האנגלית, הודיעה כי היא לא תנגן יותר את השיר Power של קניה, לפני המשחקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה