עסקי ספורט

המונדיאל בפתח ובאנגליה מזהירים את האוהדים שטסים לקטאר

המונדיאל בקטאר יפתח בעוד פחות מחודש ובאנגליה מזהירים את האוהדים. המדינה השמרנית לא ידועה בפתיחותה לקבלת שיכורים, התנהגות פרועה ועוד ובאנגליה ממליצים להימנע
מערכת ice | 
טיסה למונדיאל בקטאר (צילום pexels, unsplash)
חודש המונדיאל בדרך כלל הוא חגיגת כדורגל, מוזיקה, אלכוהול ושמחה בין אוהדים המגיעים בכל קצוות העולם. שריקת הפתיחה של המונדיאל בקטאר בפתח וכולם במתח כיצד באמת תהיה החגיגה במדינה השמרנית. החששות הללו מגיעים בנוסף לביקורת הרבה, המגיעה גם מאנשי כדורגל רבים, כלפי תנאי העבודה והחוקים השמרניים הקיימים במדינה.
החשש הראשוני, עוד לפני בילוי האוהדים במתחמים השונים, נוגע לסידורי הלינה. למדינה צפויים להגיע מיליוני אוהדים "במכה" אחת ואין מספיק מקומות לינה לכולם. לא ברור כיצד העניין ייפתר. בעיה נוספת שעולה היא עניין הפרטיות והאבטחה במדינה, טענה שעולה היא שהתיירים שיגיעו יוכרחו להוריד אפליקציות שיהוו מעקב אחריהם.

האוהדים האנגלים ידועים בתוך אלה המציפים את המדינה המארחת בכל טורניר בו אנגליה משתתפת וגם במונדיאל הקרוב הדבר לא הולך להשתנות. האנגלים ידועים בשמחה הרבה שהם עושים, אך לא פחות בהרגלי השתייה וחוסר העכבות שלהם.
באנגליה הזהירו את האוהדים שיגיעו למונדיאל שלא לקחת איתם אלכוהול או סיגריות אלקטרוניות מכיוון שהחוקים המקומיים נוקשים ביחס לשניהם. הם ממליצים להתעדכן בחוקים והמנהגים בקטאר מכיוון שהינם שונים מאוד ממה שהתייר הממוצע מכיר ואף שונים מכל טורניר אחר שלקחו בו חלק.
בקטאר ציינו שהם יהיו סבלניים כלפי התיירים שיגיעו למדינה במהלך המונדיאל ואף יספקו אזורים מיוחדים בהם מי שמעל גיל 21 יוכלו לצרוך אלכוהול. גם פה באנגליה הזהירו את האוהדים לא להשתכר במקומות ציבוריים ולשמור על החוקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה