עסקי ספורט

קיליאן אמבפה יהפוך למיליארדר? הסכום שירוויח בחוזה הענק נחשף

סיבה טובה להישאר. חוזהו של קיליאן אמבפה נחשף ונותן יותר מ-630 מיליון סיבות מדוע הוא נשאר בפריז סן ז'רמן
מערכת ice | 
קיליאן אמבפה (צילום מתוך אתר פריז סן-ז'רמן)
אחרי שנה שלמה בה קיליאן אמבפה החזיק במתח את אוהדי פריס סן ז'רמן וריאל מדריד היכן יבחר לשחק בעונת המשחקים הנוכחית, הוא בחר להמשיך באלופה הצרפתית. כעת מתפרסם חוזהו חסר התקדים של החלוץ הצרפתי וקל יותר להבין מדוע החליט להישאר בבירה הצרפתית על פני מעבר למקבילתה הספרדית.
על פי הפרסומים, אמבפה צפוי להכניס לכיסו סכום של כ-630 מיליון יורו בשלוש השנים הקרובות. בכל אחת מהשנים החלוץ צפוי לקבל משכורת בסיס של 72 מיליון יורו, כלומר שישה מיליון יורו בכל חודש. למשכורת הבסיס יהיו בונוסים מובטחים ללא קשר באם ישלים את החוזה וכאלה התלויים בכך. יש לציין שהסכום לא כולל את סכומי הבונוסים המשתנים כמו הופעות, שערים והצלחות שונות.

בכל חתימה על חוזה נהוג לשלם בונוס חתימה. אצל הצרפתי מדובר על בונוס חתימה על סך של 180 מיליון יורו אשר ישולמו לו במהלך שלוש שנות החוזה וללא תלות באם ימשיך בקבוצה או לא. בנוסף לסעיף החתימה, החלוץ חתם על סעיף נאמנות. על פי סעיף הנאמנות, הוא יקבל השנה 70 מיליון יורו, באם ימשיך לעונה שנייה הוא יקבל 80 מיליון יורו ובאם ישלים את חוזה השלוש שנים הוא יקבל 90 מיליון יורו נוספים. כלומר סכום מצטבר של מעל ל-630 מיליון יורו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה