עסקי ספורט

יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל: פורשת בסוף העונה

הילה קניסטר בר דוד, יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הודיעה כי תפרוש בתום העונה: "הייתי מצפה שכדורסל הנשים יזכה להכרה התקציבית הלאומית"
מערכת ice | 
הילה קניסטר (צילום מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, הילה קניסטר בר דוד, הודיעה כי תסיים את תפקידה בתום עונת הכדורסל שהחלה אתמול. קניסטר, שהודיעה מראש שתכהן 4 עונות בלבד, נכנסה לתפקיד בנובמבר 2019 ותסיים אותו באפריל 2023. היא כיהנה בתפקיד בהתנדבות מלאה.
קניסטר היא רעייתו של ארנון בר-דוד, יושב ראש ההסתדרות החדשה, ומכהנת גם כמנכ"לית שחר און ומועדון "שלך", מועדון הצרכנות של עובדי הרשויות המקומיות בישראל. במהלך כהונתה הצליחה להביא את מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל לשיא בהכנסות הקבוצות והמנהלת, כאשר תקציב הליגה גדל משמעותית ועומד כיום על כ-9.7 מיליון שקל בשנה. בנוסף, במהלך כהונתה גדלה כמות הקבוצות בליגה מתשע לעשר קבוצות ולראשונה משודרים כל משחקי הליגה בשידור ישיר.

בהודעת הפרישה שלה כתבה קניסטר: "אנו פותחים היום בהתרגשות רבה את עונת הכדורסל 22/23 בליגת העל לנשים בכדורסל, ליגה תחרותית ברמה המקצועית הגבוה ביותר, עם ארבע קבוצות שהעפילו לשלב הבתים של היורוקאפ, ויתמודדו מול הקבוצות הטובות באירופה לראשונה מזה 20 שנה. בשנים האחרונות לקחתי על עצמי בהתנדבות להוביל את ענף ספורט הנשים הגדול בישראל".
לגבי תקצוב ספורט הנשים כתבה קניסטל: "כשנכנסתי לתפקיד, נדהמתי לגלות את הפערים העצומים בין התקצוב הממסדי המגיע לספורט הגברים לבין התקצוב הממשלתי לספורט הנשים. לאחר מאבקים לא פשוטים, הצלחנו להגדיל משמעותית את התקציב, לרתום שותפים מסחריים לדרך, להגדיל את החשיפה התקשורתית ולהזרים לכדורסל הנשים מיליוני שקלים לקידום מעמד השחקנית הישראלית - תקציבים שהיו צבועים בעבר לגברים בלבד.
"לאכזבתי, עדיין קיימים פערים גדולים בין התקציבים הממשלתיים המיועדים לספורט הנשים ביחס לתקציבי ספורט הגברים. הייתי מצפה שכדורסל הנשים, יזכה להכרה התקציבית הלאומית המגיעה לו כענף ספורט הנשים הקבוצתי הגדול ביותר בישראל, ואין לי ספק שאילו אכן היתה המדינה מעניקה את התקציבים המתאימים, היה ניתן להרים את הענף לשיאים גבוהים עוד יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה