עסקי ספורט

אוהדי הפועל באר שבע הפתיעו את הקומיקאי האמריקאי: "מה?"

מגיש הפודקאסט הפופולרי מארצות הברית מארק מרון לא ציפה שדמותו תופיע בתפאורה העידוד של אוהדי הפועל באר שבע. וכשראה את זה, גם לו נגמרו המילים

מערכת ice | 
אוהדי הפועל באר שבע (צילום צילום מסך טוויטר)
הפועל באר שבע אירחה ביום חמישי האחרון את לך פוזנן הפולנית למשחק במסגרת הליגה האזורית של אירופה. בטרם שריקת הפתיחה אוהדי באר שבא הפיקו תפאורה מרשימה במיוחד, כזו שעוררה עניין רב ברחבי העולם. בתפאורה מוצגת דמותו של הקומיקאי היהודי אמריקני מארק מקון, בעל הפודקאסט הפופולארי "WTF" ו-934 אלף עוקבים בטוויטר.
 
האיור של מרון על הדגל לקוח מעטיפת ספרו "Attempting Normal" שראה אור לפני כעשור ובו 25 סיפורים הלקוחים מחייו האישיים. הספר זכה לתשבחות רבות והפך לרב מכר. הגימיק האדיר עשה את העבודה בצורה כל כך טובה עד כדי כך שמרון עצמו הגיב לתמונות ולסרטונים שזרמו לרשת מאצטדיון טרנר, אצטדיונה הביתי של הפועל באר שבע.
מרון כמובן לא עקב אחרי המשחק וספק אם בכל מכיר את קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע. אך כשראה את דמותו שלו מוצגת שם הייתה לו רק מילה אחת לצייץ בתגובה: "Huh?" בהמשך הוסבר למרון על ידי אוהדים ישראלים ולא ישראלים אחרים ולגולשים נוספים שחיפשו גם הם פשר ותהו באילו נסיבות הוא הפך לתפאורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה