עסקי ספורט

כאוס מוחלט: הדרבי התל אביבי נעצר ל-24 דקות

אבוקות הושלכו, השחקנים ירדו מהמגרש, המשחק הופסק רבע פעמים אוהדי הפועל תל אביב עשו כל דבר אפשרי על מנת למנוע המשך תקין של המשחק
מערכת ice |  1
צילום איציק בלינצקי
הדרבי התל אביבי בכדורגל בין מכבי להפועל, ידע כמה וכמה שערוריות שלא קשורות למשחק על הדשא בשנים האחרונות וגם הפעם לא היה רגוע בבלומפילד. עם שריקת הפתיחה, עשרות אבוקות הושלכו אל הדשא, המגרש התכסה כולו בעשן לבן, מה שלא השאיר ברירה לשופט המשחק, רועי רנשרייבר להפסיק את הדרבי ולהוריד את השחקנים בחזרה אל חדרי ההלבשה.
עם כיבוי ופינוי האבוקות, חידוש המשחק לא עבר חלק, כאשר הפירוטכניקה שוב קישטה את בלומפילד ובסך הכל השופט נאלץ להפסיק את הדרבי ארבע פעמים. לפני הפעם האחרונה, כרוז המשחק הזהיר את האוהדים שבאצטדיון שהשלכה נוספת של אבוקות, תגרום להפסקת המשחק לאלתר. זה לא עזר ואבוקה נוספת נזרקה אל הדשא, אך המשחק חודש בכל מקר לאחר מכן. כאשר המשחק כן שוחק, בכל בעיטת קרן של מכבי, מספר כדורים נזרקו אל המגרש מצד אוהדי הפועל.
המשטרה נערכה באופן מיוחד לדרבי הזה. היא לקחה על עצמה את האחריות על המשחק החם הזה מידיה של המארחת - מכבי תל אביב והעמידה כ-300 שוטרים לצורך המשימה. במהלך חסר תקדים, לפני המשחק אוהדי הפועל רבים נדרשו לעבור בדיקת ינשוף בכניסה לאצטדיון ואלו מהם שחרגו מעל הנורמה, כרטיסם נקרע במקום בידי השוטרים. עם זאת, המשטרה כשלה באופן ברור לעצור את הכנסת האבוקות למשחק. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה היה קורה אם הפועל היתה מובילה 1 אפס?????? (ל"ת)
    א נונימי 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור