עסקי ספורט

זה הסכום שמוריניו הרוויח מפיצויי הפיטורים בלבד

מורינו הפורטוגלי נחשב לאחד המאמנים הגדולים והיקרים בהיסטוריה. כעת נחשף מה הסכום שהרוויח לאורך כל שנות הקריירה שלו מפיטורים בלבד
מערכת ice | 
זוזה מוריניו (צילום צילום מסך טוויטר)
ז'וזה מורינו נחשב לאחד המאמנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל. מסוג הדמויות שפשוט אי אפשר להתעלם מהן – תאהבו אותו או תשנאו אותו, זה לא משנה, הוא כאן. לצד ההצלחות הרבות שלו כמאמן (זכיות בליגת האלופות, הליגה האירופית, הליגה האזורית, באנגליה באיטליה בספרד ופורטוגל) מורינו גם ידע לא מעט מורדות. ביניהן גם פיטורים מתוקשרים מריאל מדריד, מנצ'סטר יוניטד, צ'לסי וטוטנהאם.
כיאה למאמן הגדול שהוא, בכל אחת מהקבוצות בהן אימן, מורינו היה תחת חוזה עשיר במיוחד, כזה שכלל סעיף פיצוי פיטורים שמן. מתוך כך, לפי חשיפת ספורט ג'ורנאל לאורך קריירת האימון שלו מורינו הרוויח לא פחות מ-97,674,480 פאונד (בשקלים -  383,284,915) מדמי פיצויים בלבד. סכום דמיוני בהחלט. כל אלה הופכים את ז'וזה מורינו לאחד המאמנים המרוויחים ביותר בעולם ולהערכת שווי של יותר מ- 127 מיליון דולר.
כיום מורינו מאמן בקבוצת רומא האיטלקית והוביל את רומא לתואר אירופי ראשון בתולדות המועדון לאחר זכייה בליגה האזורית (הקונפרנס ליג). בזכות זכייה זו, זכה מוריניו בכל תואר אירופי אפשרי, המאמן הראשון והיחיד שעשה זאת, בנוסף, הוא המאמן היחיד זוכה בארבעה תארים אירופים עם ארבע קבוצות שונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה