עסקי ספורט

מסי בהכרזה דרמטית: "זה יהיה המונדיאל האחרון שלי"

מונדיאל 2022 בקטאר בחודש הבא יהיה האחרון בקריירה של ליונל מסי, כך הכריז אגדת הכדורגל אמש

מערכת ice |  1
ליונל מסי (צילום פייסבוק/ ליונל מסי)
כוכב ארגנטינה בן ה-35, שישחק במונדיאל החמישי שלו, עדיין מחפש את התואר הראשון שלו בטורניר הראווה (שיחל ב-20 בנובמבר השנה) והודה שהוא מרגיש לחוץ לקראת ההופעה האחרונה שלו בעולם. הבמה הגדולה ביותר של עולם הכדורגל. "יש קצת חרדה ועצבים בו זמנית. זה האחרון", אמר מסי בראיון.
זו הפעם הראשונה שחלוץ פאריס סן ז'רמן מדבר בגלוי על עתידו לאחר הטורניר, כאשר מסי לא אמר באופן סופי אם יפרוש מהנבחרת לאחר קטאר.
ארגנטינה, שאינה מנוצחת ב-35 המשחקים התחרותיים האחרונים שלה, תגיע למונדיאל עם ביטחון עצמי גבוה לאחר הזכייה בגמר הקופה אמריקה 2021 מול המארחת ברזיל, שמסי מאמין שהיווה נקודת מפנה עבור נבחרתו לאחר מספר החמצות כמעט.
"במונדיאל הכל יכול לקרות. כל המשחקים קשים מאוד. הפייבוריטים לא תמיד מנצחים בסוף", אמר מסי. "אני לא יודע אם אנחנו הפייבוריטים, אבל ארגנטינה תמיד מועמדת בגלל ההיסטוריה שלה. עכשיו אפילו יותר בגלל הרגע שבו אנחנו נמצאים, אבל אנחנו לא הפייבוריטים. אני חושב שיש קבוצות אחרות שנמצאות מעלינו".
ארגנטינה זכתה בגביע העולם ב-1978 וב-1986. הנבחרת תפתח את הטורניר ב-22 בנובמבר מול ערב הסעודית בבית ג' לפני שתתמודד מול מקסיקו ופולין.
"אני מרגיש טוב, פיזית", אמר מסי. "הייתה לי עונה טובה השנה, מה שלא הצלחתי לעשות בשנה שלפני כן (כשהוא עבר מברצלונה לפ.ס.ז'). זה היה המפתח להתחיל טוב יותר, כפי שעשיתי, עם הרבה מיקוד מנטלי ולהיטות ."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם היה לי שקל על כל פעם שמסי
    יאיר 10/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרש מהנבחרת, היו לי איזה 10 שקל
    סגור