עסקי ספורט

כתב חדשות 12 לא נרגע: "בטח שלא יצאנו מושפלים"

הכתב המשפטי של חדשות 12, גיא פלג, התייחס להופעה המכובדת של מכבי חיפה נגד פריז סן ז'רמן אמש במסגרת מחזור המשחקים השני של ליגת האלופות
מערכת ice | 
גיא פלג (צילום גיא גלעד)
מכבי חיפה ממשיכה את המסע המיוחד שלה בליגת האלופות. אמש (רביעי) שיחקה הקבוצה מול פריז סן ז'רמן - אחת מקבוצות הכדורגל הטובות בעולם, בה משחקים שורת כוכבים נוצצים. ביניהם מסי, ניימאר ואמבפה. למרות התחזית, במהלך המחצית הראשונה מכבי חיפה עמדה בכבוד מול הצרפתים והציגה משחק כדורגל מרשים ומשכנע. לבסוף הצרפתים הצליחו להתעשת ויצאו שידם על העליונה עם ניצחון 3:1. הבוקר התייחס למשחק אחד העיתונאים שהכי מזוהים עם מועדון הכדורגל מהכרמל – הכתב המשפטי של ערוץ 12 גיא פלג.
במהלך התכנית אותה הוא מגיש יחד עם ניסים משעל ברדיו 103 אמר פלג בהתרגשות: "הקבוצה שלנו השאירה אותי עוד פעם פעור פה. הופעה מכובדת, בטח שלא יצאנו מושפלים. רגע השער היה אושר צרוף". שותפו להגשת התכנית – ניסים משעל הסכים עם פלג ואמר: "ניסים משעל: "להוביל 1:0 ולהחזיק מעמד מול קבוצה כזו - אתה יכול להגיד 'עשינו את זה'".
 
כזכור, לאחרונה נחשף כי האלופה הישראלית הרוויחה עם העפלתה לליגת האלופות סכום נכבד מאוד של 60 מיליון שקלים. בסך הכל הסכום שהמועדון הירוק עשוי להכניס בסך הכל מהעלייה לשלוב הבתים עשוי להגיע ל-80 מיליון שקלים, מזכויות השידור, מכירת כרטיסים, נותני חסות ומרצ'נדייס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה