עסקי ספורט

כוכב ה-NBA הגדול בעולם החל להשקיע בסטארט אפ ישראלי

כוכב ה-NBA הגדול בעולם, יאניס אנטטוקומפו, החל להשקיע בסטארט אפ הבריאות הישראלי, 'Antidote Health', וישמש גם כשגריר החברה בעולם. אז מה הוא הסטארט אפ שהולך לכבוש את ארה"ב ומדוע הוא כל כך חשוב?
מערכת ice | 
יאניס אנטטוקומפו (צילום אינסטגרם)
כוכב ה-NBA הגדול בעולם, יאניס אנטטוקומפו, החל להשקיע בסטארט אפ הבריאות הישראלי, 'Antidote Health', וישמש גם כשגריר החברה בעולם. המטרה של חברת הסטארט אפ היא לספק שירותי בריאות במחיר סביר לכולם כזכות אדם בסיסית, שכן בארצות הברית שירותי הבריאות יקרים ולא ניתנים כחלק מסל הבריאות כפי שקורה בישראל.
"אני מאמין שלכל בן אנוש יש את הזכות לשירותי בריאות איכותיים במחירים נוחים, ללא קשר לגזע, מיקומו או נסיבותיו, וזו הסיבה שאני גאה לאחד כוחות עם Antidote Health", אמר אנטטוקומפו.
הכוכב הוסיף: "אני ואחיי גדלנו בעוני רב. למרות שהייתה לנו תמיכה של הורים אוהבים, קבלת טיפול רפואי היה מאבק. זו הסיבה שאני מזדהה עם האמריקאים הרבים שלא יכולים להגשים את החלומות שלהם כי הם לא יכולים להרשות לעצמם שירותי בריאות. Antidote Health יכול לעזור למשבר הזה".
 
סיפורו של יאניס הוא יוצא דופן ומזכיר את סיפורי הסינדרלה של הכוכבים הגדולים ביותר בעולם. הוא נולד וגדל באתונה, יוון, למהגרים מניגריה. הקריירה שלו ב-NBA כוללת אליפות ב-2021 עם מילווקי באקס, שהוא אף נבחר כ-MVP של סדרת הגמר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה