עסקי ספורט

העיתונאי שאצילי תובע במתקפה: "כל החיים שנאתי שנאת מוות"

חיים לוינסון, שספג לאחרונה תביעה מעומר אצילי, מגיב לחשיפות החדשות על ההתכתבויות בינו לבין דור מיכה בפרשת הקטינות: " "כל החיים שלי שנאתי שנאת מוות את מכבי תל אביב, אבל וואלה מיץ' גולדהאר זה תותח. כל הכבוד לו שזרק את אצילי ומיכה מהקבוצה"
מערכת ice | 
עומר ואור אצילי (צילום האינסטגרם של עומר אצילי)
העיתונאי בעל טור ב"הארץ", חיים לוינסון, ספג לאחרונה תביעה מעומר אצילי לוינסון כתב בטוויטר שלו כי "קיבלתי מכתב התראה לפני תביעת דיבה מעומר אצילי על סדרת הציוצים שלי אחרי משחק אלוף האלופים. החלק המוזר במכתב שהוא טוען שהציוץ שאסור לשכב עם בת 15 הוא דיבתי. חשבתי שעל זה כולנו מסכימים. ליעד ורצהיזר תייצגני בהליך".
היום (שלישי) בחדשות 13 חשפו התכתבויות חדשות של שני השחקנים. אצילי כתב: "בטוח, ראיתי אותן על אמת. יודע מה נקבל". מיכה הגיב: "נראה לי שתי מטורפות...נגיד להן *** אחת לשנייה...הן יעשו הכל. מקווה שאני לא טועה באבחנה שלי". אצילי ענה: "בדרך, עשר דקות. יש אבקה?". מיכה הגיב: "לא, אמרה לי שאתה לא רוצה יאפס". אצילי: "לבנות לא. תארגן". מיכה: אין, מאוחר מדי".
לוינסון לא נשאר חייב נוכח החשיפה החדשה ורשם בחשבון הטוויטר שלו: "כל החיים שלי שנאתי שנאת מוות את מכבי תל אביב, אבל וואלה מיץ' גולדהאר זה תותח. כל הכבוד לו שזרק את אצילי ומיכה מהקבוצה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה