עסקי ספורט

דני אבדיה בהישג לא צפוי: זה מה שהוא מעורר אצל גברים בישראל

סקר חדש חושף: ההשתתפות של אבדיה בקמפיין של לוריאל מן אקספרט הביא לשינוי בהרגלי הטיפוח של גברים ישראלים בכל הגילאים
מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום shutterstock)
מחקר חדש שערכה חברת הטיפוח לוריאל מן אקספרט, ע"י מכון המחקר POKA בקרב 400 גברים בישראל, חושף כי שוק טיפוח הגברים בישראל השתנה לאחר הקמפיין שעשתה החברה בשיתוף עם כוכב ה-NBA הישראלי. לפי המחקר, 68% מהגברים בישראל בגילאי 20-60 משתמשים כיום לפחות במוצר טיפוח אחד באופן קבוע. מדובר בעלייה בהשוואה לשנים האחרונות. לפי הרשימה, מוצרי הטיפוח המובילים הם מוצרי ניקוי, קרמי לחות וקרמי הגנה. 
לפי הסקר, נראה כי גם הרגלי הרכישה השתנו בעקבות הקמפיין.  המחקר מראה כי 62% מהגברים קונים בעצמם את מוצרי הטיפוח שלהם, בעוד כשליש מהמשיבים מסתמכים על בת הזוג לרכישה, בעיקר בקבוצות הגיל 30-39 ו-50-60.  
אבדיה נמצאת כעת בעונה פנומנלית בליגה הטובה בעולם, כשהוא שובר את השיאים של עצמו, ומועמד להיבחר לאולסטאר, כמו גם לשחקן המשתפר של העונה, כשהוא קולע כעת 25.8 נקודות בממוצע למשחק מתחילת העונה. היום התפרסם דיווח 
אתמול פרסמנו באייס כי אבדיה נמצא בתחרות צמודה לגבי מועמדותו לשחקן המשתפר של העונה, כשכעת הוא מקדים את שחקן הלייקרס אוסטין ריבס ואת ג'יילן דורן מדטרויט. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה