עסקי ספורט

הלם בעולם הספורט: אגדת הטניס פורש ומפרגן לקהל הישראלי

רפאל נדאל הודיע על פרישה מטניס מקצועי בגיל 38, לאחר קריירה מלאת הצלחות ומיליוני מעריצים ברחבי העולם. השור ממאיורקה לא שכח לפרגן גם לקהל הישראלי, כאשר כתב גם בעברית "תודה לכולם", וריגש את כולם: "לכל דבר בחיים יש גם סוף"
מערכת ice |  2
רפאל נדאל (צילום פייסבוק)
רפאל נדאל, אחד מגדולי הטניסאים בכל הזמנים, ולפי רבים גם הגדול מכולם לצד רוג'ר פדרר יריבו האלמותי, מודיע היום (חמישי) על פרישה ממשחק מקצועי. בהודעת הפרידה שלו גם פרגן לקהל הישראלי שכתב גם בעברית: "תודה רבה לכולם".
השור ממאיורקה בן ה-38, זכה ב-22 תארי גראנד סלאם, כאשר שליטתו על החימר הייתה בלתי מעורערת עם 14 זכיות ברולאן גרוס - אליפות צרפת הפתוחה, ועבור רבים היה מקור להשראה בעולם הספורט בכלל ובטניס בפרט. היריבות מולו ומול אגדת טניס נוספת - רוג'ר פדרר - הסעירה את עולם הספורט, קידמה אותו, והובילה מעריצים רבים לחזרה מחודשת לענף.
נדאל הודיע על פרישתו ברשתות החברתיות בסרטון מרגש, כאשר הודה למעריציו ואוהדיו ברחבי העולם, בכמה שפות, ביניהן גם עברית וכתב: "תודה לכולכם".
 
אגדת הטניס הודיע על פרישתו, כאמור, בסרטון מרגש שם אמר: "אני כאן כדי להודיע לכם שאני פורס מטניס מקצועי". נדאל סיפר על הקשיים בשנים האחרונות, בייחוד בשנתיים האחרונות כאשר כבר הרגיש שהוא לא יכול יותר לשחק בלי מגבלות.
עוד הוסיף שלכן זו הייתה עבורו החלטה קשה שלקח לו המון זמן להחליט עליה "אבל לכל דבר בחיים יש התחלה וגם סוף", לקריירה שעבורו הייתה ארוכה ומצליחה ומלאת הישגים, "יותר מכל מה שדמיינתי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טניסאי ענק וג'נטלמן אמיתי!
    שמש 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מגדולי הטניסאים בכל הזמנים שלימד אותנו שיעור חשוב לחיים. אפשר להיות תחרותי והשגי וביחד עם זאת להיות גם בן אדם. יושר הגינות וספורטיביות הם ערכים נדירים בימינו, לך נדאל היה אותם ביגטיים. מודים על הזכות שנפלה בחקינו לצפות בטניסאי וספורטאי גדול כמוך! בהצלחה בהמשך הדרך...
    סגור
  • 1.
    הלם עאלק
    השפוי 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלם!? האיש בן 38. כל הגוף מרותך מניתוחים של פציעות עוד מעט יש לו נכד אז למה לכתוב הלם? כתבי פחחח
    סגור