עסקי ספורט

ניסיון רצח מזעזע: אביו של כוכב ברצלונה נדקר ופונה במצב קשה

אביו של לאמין ימאל, כוכב ברצלונה ונבחרת ספרד בן ה-17, נדקר בחניון בעיר ופונה לבית החולים במצב קשה אך יציב. כעת, המשטרה פתחה בחקירת התעלומה ומנסה להבין האם היה מסוכסך עם מישהו
מערכת ice | 
לאמין ימאל (צילום אינסטגרם)
דרמה ענקית התרחשה אתמול (רביעי) בברצלונה, אחרי שעל פי דיווחים בתקשורת המקומית, אביו של כוכב קבוצת הכדורגל של ברצלונה ונבחרת ספרד, לאמין ימאל בן ה-17, נדקר בחניון בעיר ופונה לבית החולים במצב קשה.
בהמשך, בית החולים עדכן כי מצבו של האב, מוניר נסראווי, התייצב ולא נשקפת סכנה לחייו, והוא אף שוחרר כבר לביתו. בספרד מדווחים כי המשטרה המקומית פתחה בחקירה בנוגע לאירוע המזעזע, שם בודקים מי הדוקר ומה הביא לנסיבות האירוע החמור.
בשלב זה, עדיין אין ממצאים לחקירה ולא ברור מה הנסיבות שהובילו לאירוע הדקירה המחריד, ובמשטרה בודקים את כל כיווני החקירה, כולל סכסוך אפשרי אליו נקלע מוניר. אביו של ימאל התפרסם בשנה האחרונה, בעיקר בזכות הפרש הגילאים בינו ובין בנו.
למעשה, לאמין ימאל בן ה-17 הוא אחד הכוכבים הגדולים ביותר שיש כיום בעולם הכדורגל. אביו מוניר, בן ה-32, גדול ממנו רק ב-15 שנים וחצי. יאמל פרץ לחיינו בשנה האחרונה אחרי שהפך לכוכב של ממש בברצלונה, כאשר ערך את הופעות הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בגיל 15, השחקן הצעיר ביותר לעשות זאת, כשהפך גם לשחקן הצעיר ביותר שכובש לזכות הקבוצה ולזכות הנבחרת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה