עסקי ספורט

בעירום מלא: צפו בפדיחת הענק של לאמין ימאל

כששחקני נבחרת ספרד חוגגים את הזכייה הענקית בחדר ההלבשה, כוכב הנבחרת לאמין ימאל פתח לייב בחשבון האינסטגרם שלו, שסיפק רגע מביך כאשר חבר קבוצתו עבר מול המצלמה כשישבנו חשוף לגמרי
מערכת ice | 
לאמין ימאל (צילום אינסטגרם)
אתמול (ראשון), לאחר 90 דקות מותחות ומאבק צמוד בין נבחרת אנגליה לספרד, גמר יורו 2024 הוכרע בתוצאה של 2:1 לספרדים מוצדק ביותר לאחר יכולת ושליטה עליונה במשחקים לאורך כל הטורניר וללא הפסד או תוצאות תיקו אחת. השחקן הבולט ביותר כנראה בנבחרת הוא לאמין ימאל, שחגג את יום הולדתו ה-17 לפני 3 ימים בלבד וכבר אחד השחקנים המשמעותיים בטורניר ולא מפסיק להדהים את עולם הכדורגל.
גם בגמר, ימאל סיפק בישול מוצלח לחברו המוכשר ניקו וויליאמס בשער הראשון במשחק. לאחר הזכייה האדירה בתואר, שחקני נבחרת ספרד חגגו בחדר ההלבשה כמו כל קבוצה שזוכה בתואר ולאמין ימאל החליט שזה הזמן הנכון לפתוח לייב בחשבון האינסטגרם שלו שמונה מעל 14 מיליון עוקבים, אך מה שימאל פספס זה שבטעות לכמה שניות בלייב, רואים את אחד מחברי הנבחרת בעירום מלא כשאר ישבנו חשוף לגמרי אל מול המצלמה ואל מאות אלפי הצופים בלייב.
כרגע קשה להגיד מי זה השחקן, אך ללא ספק ימאל סיפק לו רגע מאוד מביך, אבל זה שחקן שהרגע זכה ביורו, אפשר להגיד שזה קטן עליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה