עסקי ספורט

אחרי התיקו מול סלובניה ביורו: זה הג'וב החדש של הארי קיין

החלוץ והקפטן האגדי של נבחרת אנגליה חתום על שיתוף פעולה חדש ומעניין בתחום הספורט וההנעלה. המותג סקצ'רס מוכר גם בזכות הפרזנטורים המסקרנים שלו, ביניהם הראפר המוכר סנופ דוג. ואיזה מוצר צפוי לקדם הספורטאי?
מערכת ice |  1
הארי קיין עם נעליי סקצ'רס (צילום יח"צ סקצ'רס)
נבחרת אנגליה העפילה אתמול (שלישי) לשמינית הגמר של משחקי יורו 2024. אחרי משחק דיי מאכזב, בו נרשם תיקו של 0-0. כעת, בהודעה שפורסמה לתקשורת, נודע כי החלוץ האגדי, הארי קיין, חתם על עסקה חדשה עם מותג הספורט SKECHERS
המותג, שחתום גם על שיתופי פעולה עם אגדת הראפ סנופ דוג ומרתה סטיוארט, מגייס לשורותיו כעת גם את מלך שערי נבחרת אנגליה וטוטנהאם הוטסופר. החברה צפויה להשיק נעלי כדורגל מיוחדות, וקיין יהיה בחזית הקמפיין המתוקשר. קולקציית הכדורגל, שקיין כבר הספיק לנעול על המגרש, צפויה להגיע לישראל בקרוב. בשלב הראשון יגיעו נעלי הכדורגל לילדים במהלך הקיץ. 
הספורטאי סיפר על שיתוף הפעולה: "זו בהחלט תקופת מרגשת בקריירה שלי ואני נרגש משיתוף הפעולה שלי עם סקצ'רס. מאז שפגשתי את צוות העיצוב וראיתי את הנעליים לראשונה, הרגשתי בטוח שסקצ'רס עלו על משהו מיוחד. אני נועל את הנעליים כבר חודשים, כובש בהן שערים. הן שונות מכל דבר שחוויתי לפני כן. תהיה עצמך, תהיה מי שאתה רוצה להיות. תשיג את מה שאתה רוצה להשיג. וזו התחושה שלי לאורך כל הקריירה שלי. אלו המסרים המרכזיים שאני חושב שהשותפות שלי עם סקצ'רס מעבירה לאנשים בכל רחבי העולם. לא הייתי תומך במותג או בציוד אם לא הייתי מאמין בו ב-100%. זה הדבר האמיתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המשחק אכן היה מאכזב אבל נגמר ב-1/1 (ל"ת)
    אני 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור