שיווק ופרסום

סקצ'רס בקמפיין מפתיע: אלו הנעליים שתוכלו לנעול ללא עזרת ידיים

שדרן הסופרבול טוני רומו, יוביל את הקמפיין של מותג הנעליים "סקצ'רס" אשר ישודר במשחק הסופרבול שיתקיים ב-11 בפברואר. השדרן יקדם את נעלי SLIP-INS, המאפשרות נעילה פשוטה ורפידה מיוחדת הזוכרת את צורת כף הרגל
מערכת ice | 
חברת סקצרס (צילום יח"צ)
טוני רומו, שדרן הסופרבול, אשר יוביל את שידור חדשות CBS במשחק הסופרבול המתקרב אשר יתקיים ב-11 בפברואר,  יככב בחסות של מותג הנעליים המוכר "סקצ'רס". קמפיין הנעליים המדובר ישודר במשחק הסופרבול ובמהלכו יספר השדרן על נוחות הטכנולוגיה של נעלי ה-SLIP INS. הקמפיין היוקרתי, ישודר על מסכי הענק במשחק הסופרבול ליותר מ- 100 מיליון צופים.
אירוע הסופרבול מהווה עבור החברה האמריקאית כאחד הטקסים המרכזיים והחשובים בתרבותה. בשל העובדה כי האירוע מייצג ערכים של מסירות, עבודת צוות ותחרות, מותגים שונים המזדהים עם אותם ערכים, הגיעו למסקנה כי זה הפורום הנכון לפרסם את מוצריהם לקהל הרב הנוכח בו.
 
מורן מנדל, סמנכ"לית שיווק בחברת "סקצ'רס", התייחסה לקמפיין של שדרן הסופרבול וציינה כי "המותג סקצ'רס לוקח חסות בכל שנה במשחק הסופרבול עם דמויות פופולריות מעולמות תוכן מגוונים, כך בשנה שעברה כיכב בפרסומת סנופ דוג, והשנה מיסטר טי. התהודה של הסופרבול היא מהגבוהות בעולם וכמותג ספורט נחשק מותג הספורט והלייף סטייל סקצ'רס מתכתב עם ערכי המשחק ביניהם: ספורט, מקצועיות, איכות, טכנולוגיה וחוויה".  
כאמור, הקמפיין של סקצ'רס יקדם  את קולקציית נעלי SLIP-INS לנשים, גברים וילדים עם טכנולוגיה פורצת דרך  המאפשרת פעולת נעילה פשוטה וקלה,  ללא עזרת ידיים וללא צורך להתכופף, כדי להכניס את הרגל לנעל או להסיר אותה.
מלבד זאת, הנעליים הנוחות כוללות רפידת AIR COOLED MEMORY FOAM - הזוכרת את תצורת כף הרגל, מתאימה את עצמה אליה ושומרת על אוורור, גפת בד סרוגה, אופנתית ונושמת וסוליה קלת משקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה