עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו משאיר אבק למסי: לא תאמינו כמה הרוויח השנה

מגזין "פורבס" פרסם את רשימת 100 הספורטאים המרוויחים ביותר בעולם בשנה האחרונה: כריסטיאנו רונאלדו לבד בפסגה עם רווח של 260 מיליון דולר, ליאו מסי רק שלישי עם 135 מיליון דולר, כשבדרך עוקף אותו ספורטאי מפתיע במיוחד. ומי סוגרים את החמישייה הפותחת?
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי (צילום אינסטגרם/ כריסטיאנו רונאלדו, ליאו מסי)
מגזין "פורבס" פרסם את רשימת 100 הספורטאים המרוויחים ביותר בעולם בשנה האחרונה, ושוב, השאלה הנשאלת כמו תמיד היא מי הרוויח יותר ממי - כריסטיאנו רונאלדו או ליאו מסי?
ובכן, לשאלה יש תשובה אחת והיא מוחצת במיוחד - כריסטיאנו רונאלדו. הפנומן הפורטוגזי שמשחק בליגה הסעודית, שם חוזהו מוערך בכ-200 אלף דולר בעונה, הרוויח השנה 260 מיליון דולר, זאת בנוסף עסקאות חסות שונות שעשה. כך, רונאלדו הוא הספוראטי המרוויח ביותר בעולם בשנה החולפת.
לעומת זאת, ליאו מסי רק במקום השלישי. הכוכב הארגנטינאי שמשחק בקבוצת אינטר מיאמי מה-MLS האמריקאית, הרוויח בשנה החולפת 135 מיליון דולר. מי שתו]ס את המקום השני הוא תאמינו או לא, שחקן הגולף ג'ון ראם, שמשחק גם הוא בליגה הסעודית. ראם הכניס בשנה האחרונה 218 מיליון דולר, אחרי שקיבל 198 מיליון דולר בזכות החוזה שלו עם סבב הגולף הסעודי, ו-20 מיליון דולר הכניס מחסויות נוספות.
לברון ג'יימס במקום הרביעי עם רווחים של 123.2 מיליון דולר, אחריו עוד כוכב NBA, יאניס אנדטוקומבו, שהרוויח השנה 11 מיליון דולר וסוגר את החמישייה הראשונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה