עסקי ספורט

אלימות בחוג הכדורגל: אב לנער תקף את השופט - ונעצר

שופט שביקש לשוחח עם בנו של החשוד בן ה-14 בסיום המשחק, שמשחק בקבוצת גילאי נוער א' ניגש לעברו והתפתח ביניהם דין ודברים. במהלך השיחה, ניגש האב לשופט ודחף אותו על פי החשד
מערכת ice | 
מגרש כדורגל (צילום גיא יחיאלי)
תקף שופט כדורגל בו השתתף בנו בן ה-14 ונעצר על ידי תחנת עכו: המשטרה מעדכנת הבוקר (חמישי) כי שוטרי עכו פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפת שופט כדורגל בסיום משחק קבוצת נוער א' שהתקיים באצטדיון בעכו בשבוע שעבר.
על פי הדיווח שופט שביקש לשוחח עם בנו של החשוד בסיום המשחק, שמשחק בקבוצת גילאי נוער א' ניגש לעברו והתפתח ביניהם דין ודברים, במהלכם ניגש האב לשופט ודחף אותו על פי החשד. האב החשוד, תושב כאבול בן 44 נעצר לחקירה והיום בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית המשפט.
 
ובנושא אחר, עימותים פרצו אמש (רביעי) בין כוחות משטרה לבין בני משפחות חטופים בצומת עזריאלי שבתל אביב. שתי מפגינות נעצרו בעימותים. ההפגנה התקיימה סמוך לשער בגין בקריה, וכאשר הסתיימה יצאו כמה עשרות מפגינים בהובלת קדם לצעדה לכיוון צומת עזריאלי.
מהמשטרה נמסר כי "בתום המחאה שהחלה בהבימה והגיע לשדרות מנחם בגין, רוב המוחים שמרו על הסדר ובהמשך רובם התפזרו. מנגד, למרות השיח עם המארגנים והאישור שניתן, התקבצו מספר מפגינים על דרך מנחם בגין ורצו לעבר כביש איילון דרך הירידות של מחלף השלום ודרך החניונים הסמוכים, בניסיון לרדת לכביש ולהפר את הסדר. השוטרים בלמו את המפגינים אשר התעמתו איתם, דחפו גדרות ופרצו את המחסומים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה