עסקי ספורט

ישראל כ"ץ מסבך את ישראל? "אם לא יפסיק - נכלא אותו במוקטעה"

רגע לפני ההצבעה בקונגרס פיפ"א בה יוחלט אם להדיח את הכדורגל הישראלי מלהשתתף בתחרויות כדורגל בינלאומיות, שר החוץ ישראל כ"ץ העלה ציוץ תוקפני במיוחד לחשבון הטוויטר שלו, וגורמים בכדורגל הישראלי חוששים שמא אותו ציוץ עלול להנחית  מכה אנושה על הספורט הישראלי, ויביא לפתח להדיח את ישראל מתחרויות נוספות, לאו דווקא בספורט
רעי שני |  2
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)
שר החוץ של מדינת ישראל, ישראל כ"ץ, העלה היום (רביעי) ציוץ חריג במיוחד לחשבון הטוויטר שלו, בו הוא תוקף בחריפות את ג'יבריל רג'וב, יושב ראש ההתאחדות לכדורגל של פלסטין, ומשתמש במילים קשות, שממש לא בטוח שיועילו לישראל בקרב על הלגיטימיות של הכדורגל הישראלי בעולם, ואף עלול לסבך אותנו כהוגן.
בציוץ שהעלה כ"ץ הוא כתב: "גיבריל רג'וב, מחבל בחליפה שתמך פומבית בפשעי החמאס, פועל ברחבי העולם לסלק את ישראל מהתאחדות הכדורגל העולמית פיפ"א. נפעל לסכל את מזימתו ואם לא יפסיק - נכלא אותו במוקטעה ונשאיר אותו לשחק לבד סטנגה בין הקירות".
 
הציוץ של שר החוץ מגיע שבועיים בלבד לפני ההצבעה בקונגרס פיפ"א שייערך בבנגקוק שבתאילנד ב-17.5.2024, במסגרתו יצביעו המדינות המשתתפות אם להדיח את ישראל מתחרויות כדורגל בינלאומיות, מה שעלול להנחית מכה אנושה על הספורט הישראלי ויביא לפתח להדיח את ישראל מתחרויות נוספות, לאו דווקא בספורט.
גורמים בכדורגל הישראלי היו בהלם מוחלט מהציוץ של כ"ץ, שאמנם כולנו יכולים להסכים עם הדברים בגדול, אך הציוץ הזה עלול לסבך אותנו בהצבעה ולהביא לכך שישראל לא תשתתף בתחרויות בינלאומיות. אותם גורמים בכדורגל הישראלי חוששים מאוד שהציוץ של כ"ץ יוריד את הסיכויים של ישראל בהצבעה בקונגרס, ועל כן התפלאו שלמרות הביקורות הקשות שספג כ"ץ, גם ברשתות החברתיות עצמן, הוא לא חזר בו.
למעשה מדובר בפעם השנייה שרג'וב מנסה להוביל מהלך כזה, ואחרי שבפעם שעברה הוא כשל, הפעם נראה כי הסיכויים לכך, בטח על רקע מלחמת "חרבות ברזל" וההחלטה להדיח את רוסיה מתחרות בינלאומיות, הוא גבוה בהרבה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השרים עושים תחרות מי יותר אידיוט ומי יכול לעשות נזק
    שר הבושה 05/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שרים שהפכו מזמן לבדיחה, מלקקים לנתניהו ופולטים שטויות. חוץ מנזק ורעש לא עושים כלום
    סגור
  • 1.
    כץ צודק
    ני 05/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תורידו את הראש.
    סגור