עסקי ספורט

דרמה בבלומפילד: יותר מ-20 רימוני עשן נתפסו - כל הפרטים

במהלך משחק כדורגל באיצטדיון בלומפילד, המשטרה תפסה יותר מ-20 רימוני עשן שהוסלקו למתחם על ידי מספר אוהדים. נעצרו ארבעה חשודים בתקיפת של אוהדי הקבוצה היריבה, הפרת סדר ותקיפת שוטר בזמן שלא מעט אוהדים ניסו לפרוץ את שער הכניסה

מערכת ice | 
רימוני עשן (צילום דוברות המשטרה)
נוכחותה של המשטרה במשחק הכדורגל באיצטדיון בלומפילד הובילה להצלחה כבירה מול המאבק העיקש נגד האוהדים אשר מקפידים להשתמש ברימוני עשן במהלך משחקי הכדורגל השונים. לאחר שהמשטרה נערכה במלואה למשחק שהתרחש הערב (מוצ"ש) באיצטדיון בלומפילד, נתפסו למעלה מ-20 רימון עשן אשר עלולים לסכן חיי אדם. 
בעקבות כך, נעצרו ארבעה חשודים בתקיפת של אוהדי הקבוצה היריבה, הפרת סדר ותקיפת שוטר בזמן שלא מעט אוהדים ניסו לפרוץ את שער הכניסה. אותם רימוני עשן שהוסלקו על ידי מספר אוהדים, נוטרלו על ידי חבלני משטרה של מחוז תל אביב ומספר חשודים הובאו לחקירה במרחב איילון. 

משטרת ישראל מסרה בתגובה: "לצערנו שוב אנו רואים חלק קטן של אוהדים שבאים למגרשים עם כוונות לאלימות הכוללת הפעלה של אמצעים פירוטכנים מסוכנים העלולים לסכן חיי אדם ולא צפייה במשחק כדורגל, הודות לפעילות נחושה של השוטרים הצלחנו למנוע החדרה של כמות גדולה של אמצעי בעירה למגרש ולחנק של הצופים".
עוד ציינה משטרת ישראל, כי היא תפעל באפס סובלנות כלפי כל התנהגות אלימה העלולה לסכן חיי אדם והוסיפה: "אנו נפעל ביד קשה עם פורעי החוק ונמצה עימם את הדין עד תום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה