עסקי ספורט

הבן של אייל ברקוביץ' מקבל עסק מאבא: זו החנות שינהל

אייל ברקוביץ' קנה זכיון של חנות הנעליים "Originals" בקניון עזריאלי במרכז תל אביב. מי שעומד לשלוט באימפריה החדשה, הוא לא אחר מהבן של אייל, ליאור, שהוא גם שחקן כדורגל פעיל בליגה הלאומית. על המינוי שלו הוא כתב: "1,000 שקל בביט למי שמנחש במה התחלתי לעבוד"
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
הג'וב החדש של ליאור ברקוביץ' נחשף. על פי פרסום ראשון של ערן סויסה ב"ישראל היום", אייל ברקוביץ' מרחיב את ההיצע העסקי שלו מחוץ למסך הטלוויזיה, כאשר משפחת ברקוביץ' קנתה זכיון של חנות הנעליים "Originals" בקניון עזריאלי במרכז תל אביב ולשחקן הכדורגל יש עסק לנהל.
על פי סויסה, מי שעומד לשלוט באימפריה החדשה, הוא לא אחר מהבן של אייל, ליאור, שהוא גם שחקן כדורגל פעיל בליגה הלאומית. על המינוי שלו הוא כתב: "1,000 שקל בביט למי שמנחש במה התחלתי לעבוד"

ברקוביץ' האב נמצא בתקופה פורה במיוחד אחרי הפרידה התקשורתית מאופירה אסייג, בתום 18 שנות זוגיות רדיופונית וטלוויזיונית, כאשר התוכנית שלו בימי שישי עימה גרפה לא מעט רייטינג בקשת 12. אבל ברשת 13 המספרים לא אותו הדבר. 
לאחר שאייל ברקוביץ' רשם את העימות הגדול הראשון בהשתתפותו בפאנל של חדשות 13 בערב שישי הקודם, כאשר הרתיח בשידור חי את העיתונאית לוסי אהריש בתשובה שנתן בנוגע לשחרור של מחבלים מהכלא, הגיעו גם נתוני הרייטינג.
את הצופים, השידוך הזה כנראה לא ממש מרשים. המהדורה השלישית של חדשות 13 בשישי בהשתתפות אייל ברקוביץ' גרפה נתון חלש מאוד של 3.7% ו-93 אלף צופים לערוץ. בשבוע שעבר המהדורה רשמה נתון של 4.4% ו-108 אלף צופים. המהדורה הראשונה יחד איתו הביאה מעל 5%
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה