עסקי ספורט

מנצ'סטר יונייטד צפויה להפסיד עשרות מיליונים: זו הסיבה

הכנף הברזילאי של מנצ'סטר יונייטד, אנתוני, הגיע לפני כשנתיים תמורת 95 מיליון יורו, עד כה, הוא לא מספק את הסחורה וצפוי לעזוב את המועדון תמורת כ-35 מיליון יורו, מה ששם את יונייטד בהפסד של כ-60 מיליון יורו
מערכת ice | 
מנצ'סטר יונייטד (צילום pexels)
אנתוני, הגיע למנצ'סטר יונייטד ב-2022 מאייאקס בתור כישרון ענק, כשנרכש בכמעט 100 מיליון יורו בעודו בן 22, בעיקר בזכות המאמן אריק טן האח שהביא איתו את הברזילאי מאייאקס. מאז שנרכש, אנתוני לא מספק את הסחורה, כאשר בעונה שעברה כבש 9 שערים ב-46 הופעות, לצד יכולת חלשה ולא מספקת אשר גרמה לאוהדים לבוא בטענות רבות למועדון על קנייתו במחיר מופרז.
לאור היכולת החלשה של אנתוני, השחקן ירד מההרכב הראשון ואת מקומו תפס אלחנדרו גרנאצ'ו, בארבעת המשחקים האחרונים, רשם אנתוני 4 דקות משחק במצטבר. בנוסף, שוויו בשוק שווה כ-35 מיליון יורו לפי Transfer Market, מה ששם את יונייטד במצב של הפסד גדול של כ-60 מיליון יורו אם תחליט למכור את השחקן.
 
יונייטד בכל זאת צפוייה למכור את השחקן בקיץ וכדי לחפר על ההפסד הכלכלי, תנסה למכור עוד שחקנים ולקצץ איפה שאפשר במשכורות השחקנים. אך עם זאת יונייטד בתקופה קשה, לצד המכירות של השחקנים, המועדון יזדקק להחתים לשורותיו שחקנים ברמה גבוהה כדי להעלות את רמת הקבוצה שכרגע מאכזבת כמעט בכל משחק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה