ויראלי

גווינת' פאלטרו: "שני לוק הייתה צריכה להיות בת 23 היום"

השחקנית האהובה גווינת' פאלטרו, שבד"כ לא נוהגת להתבטא בנושאים פוליטיים, פירסמה פוסט נוקב בו היא מבקרת את "הפמיניסטיות" ששותקות לנוכח מקרי האונס והטבח של חמאס. "חייה (של שני לוק ז"ל) הסתיימו עם גרירת גופתה המושחתת", כך כתבה

מערכת ice |  1
גווינית' פאלטרו (צילום יח"צ חול TOUS)
השבוע, פרסמה השחקנית האהובה גווינת' פאלטרו סטורי נוקב בעמוד האינסטגרם שלה בו היא מביעה את הזעזוע האישי והעמוק שלה לגבי מעשי האונס והטבח שנעשו ב-7 לאוקטובר על ידי מחבלי חמאס. 
"שני לוק הייתה צריכה להיות בת 23 היום. במקום זאת, חייה הסתיימו כשגופתה המרוטשת הוצגה על גב משאית לצד מחבלים מריעים ששידרו את תמונתה בגאווה מול כל העולם. עדיין יש 17 נשים מוחזקות על ידי חמאס. איפה הפמיניסטיות?", כך כתבה הכוכבת הבינלאומית. 
פאלטרו לא נוהגת להתבטא בנושאים פוליטיים ולכן אמירה זו שונה בנוף. כזכור, במהלך ה-7 לאוקטובר פורסם סרטון בו רואים את שני לוק, ישראלית ילידת גרמניה בת 23 פצועה, ללא חולצה, מובלת לראווה בטנדר פתוח ברחובות עזה בזמן שאחד המחבלים מושך בשערה וההמון יורקים וחובטים בה.
ב-30 באוקטובר עדכן צה"ל את משפחתה כי היא לא בחיים, וכי נמצאה עצם מבסיס הגולגולת של לוק. קנצלר גרמניה, אולף שולץ, הגיב על דבר הירצחה: "החדשות על הרצח שלה הן נוראיות, ומראות את הברבריות של חמאס. חייבים למצות את הדין עם ארגון הטרור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ftc
    ftc 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    fuck the celebritis , they dont really care. its all about the money
    סגור