ויראלי

אביבית בר זוהר חושפת את "הסוד" שלה: כך תהפכו להיות עשירים

אביבית בר זוהר, אשת העסקים והמשפיענית, חשפה אחת ולתמיד את "הסוד" שלה לעושר: "הנוסחה מאות מאוד פשוטה. אם לא תעשה אותה - אתם גנבים, ותקבלו את זה גם בקנסות"
מערכת ice |  1
אביבית בר זוהר (צילום יוטיוב/ yes tv)
אביבית בר זוהר, אשת העסקים והמשפיענית, עלתה אתמול (שבת) ללייב סשן בחשבון האינסטגרם שלה, במסגרתו היא דיברה על העושר שלה והכסף שהרוויחה במהלך השנים, וחשפה את הסוד שלה בפני העוקבים.
בפתח הסרטון אמרה בר זוהר "אתם תמיד שואלים אותי מאיפה יש לי את כל השפע הזה, איך הוא מגיע. אז אני הולכת לחשוף בפניכם את הסוד שלי, את הנוסחה. והיא מאוד מאוד פשוטה. היא כתובה בתורה - מצוות המעשר". 
מצוות מעשר היא למעשה מנהג יהודי המחייב להפריש עשרה אחוזים מכלל ההכנסות החודשיות שלכם לצדקה. בר זוהר המשיכה והסבירה על המנהג: "אלוקים שבשמיים נתן לנו תרי"ג מצוות ותרי"ג בגימטרייה זה 613 מצוות. זו המצווה היחידה בתרי"ג מצוות שאלוקים אומר 'תנסו אותי בה. מי אנחנו. אנחנו כלום. אנחנו בני אדם. עפר ואפר. אלוקים אומר 'אתם תנסו אותי תראו מה תקבלו' וזו מצוות המעשר".
עוד הסבירה על המצווה שעושה כי למעשה הקדוש ברוך הוא הוא שותף פעיל שלנו, וכי "אם  תיקח עשרה אחוז מבורא עולם, אתה גנב ואת גנבת. שתדעו שאם אתם לא נותנים לו עשרה אחוז, אתם תקבלו את זה בקנסות, בדו"חות ובבתי משפט - ולא תבינו למה. מה הבעיה פשוט לתת? גם ככה בורא עולם יכול לא לתת לכם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואווו מהממת איזה קידוש ה'
    אהובה 02/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הכבוד לך! מגיע לך את מה שיש לך כי את לא לוקחת לעצמך ואת נותנת משלך לאחר. מקסים
    סגור