ויראלי

זוכת האח הגדול התלוננה במשטרה: "אח שלך עם פיגור ומכוער"

שיחה שקיימה עם אחיה התאום קובי, הביאה עליה תגובות מכוערות ומגעילות במיוחד. אחת מהן היתה כה בוטה ובעלת אופי אלים, שגרמה למעתוק לגשת למשטרה ולהגיש תלונה: אח שלך לא מת, יש לו פיגור והוא מכוער בצורה קיצונית. היה גואל אותו מכל הכאב, ולנו את תחושת הגועל הזאת כל פעם שאת מעלה לסטורי את הגוש כיעור"
מערכת ice | 
יובל מעתוק (צילום אור גפן)
אחרי שעברה תאונת דרכים, אירוע לא נעים נוסף קרה לזוכת "האח הגדול" יובל מעתוק, שמבלה בימים אלה בניו יורק לצד מפורסמות נוספות שמקיימות מסע הסברה לטובת ישראל בקמפוסים הגדולים.
שיחה שקיימה עם אחיה התאום קובי, הביאה עליה תגובות מכוערות ומגעילות במיוחד. אחת מהן היתה כה בוטה ובעלת אופי אלים, שגרמה למעתוק לגשת למשטרה ולהגיש תלונה.

אותו גברת שנגדה התלוננה במשטרה כתבה לה: ״אח שלך לא מת, יש לו פיגור והוא מכוער בצורה קיצונית. היה גואל אותו מכל הכאב, ולנו את תחושת הגועל הזאת כל פעם שאת מעלה לסטורי את הגוש כיעור הזה״.
לאחר שהגישה את התלונה, מעתוק הסבירה כי: "אוטיסט זה לא קללה". היא גם עדכנה את העוקבת לגבי התלונה שהוגשה, אותה אישה שתקפה אותה השיבה לה: ״תפני מאמי. באיזו אשמה? למה אני הבאתי את המפגר הזה לעולם? זה אמא שלך אשמה, הייתי מגישה תלונה עליה״. היא גם המליצה על המתת חסד לקובי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה