ויראלי

דוגמנית העל חושפת: "בתי מצאה את אוסף צעצועי המין שלי, חם ופרוע"

היידי קלום לא באמת נוהגת לחסוך מאיתנו פרטים, ובשיחה לפודקאסט פופולרי שיתפה ברגע חריג במיוחד בו הבת שלה חשפה ארון שלם בחדר השינה של האם ובו מגוון פריטים לעינוג עצמי. הבת סיפרה: "הראיתי לחברים שלי, שאלתי אותה 'אמא, מה זה? מיקרופון?', וכולנו צילמנו סרטונים"
מערכת ice | 
היידי קלום תמונה חדשה בביקיני (צילום אינסטגרם)
דוגמנית העל היידי קלום נכנסה לאחרונה לעשור השישי לחייה, מה שלא עוצר אותה מלשוחח בפתיחות על עירום, יחסי מין ומה שביניהם. בשיחה שנערכה במסגרת הפודקאסט Call Her Daddy עם המנחה אלכס קופר, עשתה שיחת וידיאו לבתה לני בת ה-19, ויחד השתיים נזכרו באירוע שללא ספק לא היה מתרחש בכל משפחה. 
"לני מצאה את אוסף צעצועי המין שלי", סיפרה קלום, ובתה הוסיפה: "זה היה כשהייתי ממש צעירה וחשבתי לעצמי שזה הדבר המגניב ביותר. הראיתי לחברים שלי ואז ניגשתי לאמא ושאלתי, 'אמא, מה זה? מיקרופון?'", אמרה וככל הנראה התכוונה לאחד הצעצועים בצורת איבר מין גברי. 
 
לני הוסיפה כי באותה התקופה לא היה לה מושג מה השימוש האמיתי של אותם אביזרים, ואמרה: "היא כל כך כעסה עליי אחר כך, אמרה לי שאני לא יכולה לחטט בחפצים שלה. אבל הראיתי את זה לכל החברים שלי, אמרתי להם 'תראו איזה מגניב, לאמא שלי יש ארון שלם, מגירה שלמה' וכולנו צילמו סרטונים". 

התקרית לא כל כך הביכה את קלום, שרק לאחרונה דיברה בכנות על החשק המיני הגבוה שלה וציינה כי היא נהנית לקיים יחסי מין במשך שעות. "זה אינסופי, חם ופרוע", אמרה כשהתבקשה לתאר את חיי המין שלה בשלוש מילים. "אני חושבת שזה הרבה יותר קל לאישה מאשר לגבר, לגבר צריך להיות כל כך הרבה כוח". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה