ויראלי

מאיר אדוני מתפוצץ: "כמה קל להשתיק את הרוב הדומם"

מאיר אדוני כתב בזעם נגד הכותרת של מעריב: ״מה קשור מיישר קו עם בן גביר?! כמה קל ונוח להשליך את הדברים הללו על הימין הקיצוני. רוב העם חושב את זה, ולא מעז להגיד בקול רם, אבל כמה קל להשליך את זה על הצד שמהווה את הקיצון ובכך להשתיק את הרוב הדומם".
מערכת ice |  1
מאיר אדוני בקמפיין לטונה סטארקיסט (צילום ניר עצמון)
אחרי שאמש (רביעי), פורסם במעריב כי ראש הממשלה בנימין נתניהו "מגבה" לכאורה את השר איתמר בן גביר בסוגיית עסקת השבויים, כאשר הסביר כי צה"ל לא ייצא מרצועת עזה כמו גם שלא ישוחררו מבתי הכלא אלפי אסירי חמאס, לדרישת ארגון הטרור, השף מאיר החליט לגבות את ראש הממשלה ולצאת נגד הכותרת שפורסם במעריב.
אדוני כתב: ״מה קשור מיישר קו עם בן גביר?! כמה קל ונוח להשליך את הדברים הללו על הימין הקיצוני. רוב העם חושב את זה, ולא מעז להגיד בקול רם, אבל כמה קל להשליך את זה על הצד שמהווה את הקיצון ובכך להשתיק את הרוב הדומם".
 
על אף שהוא חוטף ביקורות חריפות על דעותיו הפוליטיות, רק משום ששינה אותן בעקבות אירועי ה-7.10, כתב: "מאות חיילים נתנו את נפשם בכדי להשיג ניצחון מוחלט וברור. אסור עוד אסון כמו עסקת שליט שתיזכר לדראון עולם. חייבים להגיד את האמת ובקול רם וברור".
כזכור, ביום שאחרי פתיחת המלחמה כתב: "ב-7 באוקטובר ב-6:30 בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר. מאיר שמכה על חטא, מאיר שמתבייש שהיה חלק מההזייה של אנשי השמאל ההזויים שלא מבינים שאנחנו מוקפים במפלצות איסלאם קיצוני שאין להם עניין בשלום ונורמליות, אלא רק רצון לשרוף אותנו חיים! מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאיר אדוני מצדיע לך
    פטריוט 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבים אותך ולהודות בטעות זה לא חולשה זה גבורה
    סגור