ויראלי

נטלי דדון זוכה לכבוד: זו העיר בה קיבלה כוכב

הדוגמנית והפעילה החברתית נטלי דדון, זכתה לכבוד גדול בסוף השבוע האחרון אחרי שקיבלה כוכב בשדרה של קריית ביאליק: "ריספקט, וואלה קריות ריגשתם"
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
הדוגמנית והפעילה החברתית נטלי דדון, זכתה לכבוד גדול בסוף השבוע האחרון אחרי שקיבלה כוכב בשדרה של קריית ביאליק. הכבוד לו זכתה דדון מגיע בעקבות פעילותה של הדוגמנית בימי מלחמת "חרבות ברזל" ומאמצי ההסברה הרבים שלה.
נטלי דדון אף העלתה סטורי לחשבון האינטגרם שלה, אליו צירפה את התמונה של הכוכב שקיבלה, והודתה לעיריית קריית ביאליק כשכתבה: "ריספקט, וואלה קריות ריגשתם!!!! לנצח הבית", והוסיפה אימוג'י של לב לבן.
כזכור, לאחרונה העלתה דדון סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא קוראת לשיח מכבד ומאחד בערוצי הטלוויזיה המסחריים. לאחר שכתבה בסטורי הראשון: "מדליקה את הטלוויזיה במוצ"ש וכל מה שבא לי לומר לכולם זה סתמו ת'פה", דדון הרחיבה את כוונותיה בסטורי הבא.
דדון מתחה ביקורת חריפה על ערוצי הטלוויזיה שמנצלים את רמת הבהלה הגבוהה שפוקדת את אזרחי ישראל בימים אלו: "זה קשה אבל אפשרי. אנחנו רגילים, פועלים על אוטומט, צמאים לדעת ראשונים הכל, מבוהלים ומפוחדים וכל מה שמעוניינים שנהיה על מנת שניצמד למסכים".
על רקע הקריאות החוזרות והנשנות לשיח מכבד ומאחד, דדון מדגישה כי ישנם ערוצים שמשמרים דווקא את ההפך הגמור בעת הזו ופונה לעוקביה בבקשה: "נתקלתם בשיח מפלג – לכבות. תאמינו לי שתצפו בכל תוכן שתבחרו לצפות בו, כי הוא ירוץ לאחר מכן בערוצי הטלגרם, בסושיאל, ביוטיוב".
הדוגמנית המשיכה בדבריה וכתבה:  "מתוך בחירה ולא מתוך שטיפת מוח. העם דורש שיח מאחד, מחזק, מרים את המורל, אין ימין ואין שמאל. יש דעות מרובות, לומדים שיח אחר. אנחנו נעניק חיים לתוכן שמגביר את אור!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה