תקשורת ומדיה

נטלי דדון במתקפה: "יש לי שתי מילים להגיד: לך תקאוודדד!!!"

לאחר שחבר הכנסת עופר כסיף חתם על עצומה התמומכת בתלונה שהגישה דרום אפריקה לבית הדין בהאג בטענה שישראל מבצעת פשעי מלחמה בעזה, הדוגמנית נטלי דדון החליטה להשיב אש ולכתוב לו: "אמן יפרישו אותך מהמדינה, לך תקאוועדד!!"
מערכת ice |  3
נטלי דדון (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
לאחרונה חבר הכנסת עופר כסיף, הידוע בפעילותו נגד צה"ל ובמקרים רבים נגיד מדיניות ישראל, חתם על עצומה התומכת בתלונה שהגישה דרום אפריקה בבית הדין הבינלאומי בהאג על פשעי מלחמה. על רקע עובדה זו, הוא ספג ביקורת קשה מצד אישים רבים מהחברה הישראלית, ביניהם הדוגמנית נטלי דדון, שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אמן יפרישו אותך מהמדינה הזאת כבר"
דדון העלתה פוסט עם צילום מכתבה ובה הכותרת: "עופר כסיף הצטרף לתביעה נגד מדינת ישראל בהאג". בהמשך היא שואלת בזעם רב: "אני מדומיינת או שכל תקציבים למורות דתיות כל הארץ גיז'דורים ואייטמים, אבל כשהכסף שלנו הולך לאנשים כאלו דממה?!?!". עוד היא הוסיפה: "מחילה על חוסר ההשקעה בטקסט, יש לי שתי מילים לאיש הזה: לך תקאוווועדדדד! אמן יפרישו אותך מהמדינה הזאת כבר. מה שהיה לא יהיה, חלאס! עם ישראל ער!"
 
 
נטלי דדון ידועה בפעילותה ההסברתית ברשתות החברתיות, ולאחרונה אף ספגה ביקורת מגולשים שטענו שהיא פועלת עבור ישראל רק בשביל לקבל רווח עצמי לכיס שלה. הדוגמנית תקפה אותם בחזרה, ואמרה כי היא מעולם לא קיבלה שקל על הפעילות שלה בתחום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מעריכים אותך על פועלך,לא לקלל (ל"ת)
    צונאמי 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מתעב את כסיף!!!! אבל מה זאת השפה הזאת????
    רגב 01/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולמה לתת במה לאישה שתופסת טראמפ על כל נושא אירוע כדי לקושש עוד כמה לייקים
    סגור
  • 1.
    עופר כסיף
    נטלי דון 01/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חושב שעופר כסיף אויב וישראל והלוואי שאפשר לטפל בו משפטי ֶאבל נטלי דדון שאני מסכים עם תחושותייך יש לך פה מלוכלך ודוחה, תת רמה
    סגור