ויראלי

כוכב הרשת הישראלי חושף: "אבא שלי קיבל התקף לב"

קווין רובין, אחד מכוכבי הרשת הגדולים בישראל, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו: "אתמול בשעה 19:00 אבא שלי קיבל התקף לב. תודה לאל זה קרה כשהוא היה בבית חולים ועכשיו הכל בסדר. אל תקחו את החיים כמובן מאליו"
מערכת ice | 
קווין רובין (צילום ליאור נורדמן)
התקופה האחרונה משפיעה על חייהם של ישראלים רבים, הן בפן הנפשי והן בבריאותי. אין ספק כי המתח והחרדה שמציפים אותנו עלולים לגרום לנו לחוות בעיות שונות אשר לא התמודדנו עימן בעבר. בתוך כך, כוכב הרשת המוכר, קווין רובין, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו כי אביו עבר אירוע לבבי אתמול (מוצ"ש).
"אתמול בשעה 19:00 אבא שלי קיבל התקף לב. תודה לאל זה קרה כשהוא היה בבית חולים ועכשיו הכל בסדר", שיתף רובין. בהמשך הוא הוסיף קריאה לכל מאות אלפי עוקבים וביקש מהם: "אל תקחו את החיים כמובן מאליו! תסתכלו רק על מה שחשוב, ודעו שבסופו של דבר הבריאות והמשפחה זה הדבר שהכי חשוב".
 
 
בסופו של דבר, האירוע הסתיים בצורה טובה משום שאביו כבר שהה בבית החולים טרם התקף הלב. מה שחשוב לקחת מכאן הוא המודעות למצב הבריאותי שלנו, שכן לרוב, לאירועים בריאותיים קשים יש סממנים מקדימים אשר ניתן לזהות ובזכותם להציל את חיינו. לכן חשוב לקרוא את הגוף, להקשיב לאזהרות ולפעול בהתאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה